Ik begin het zwanger zijn ook een beetje beu te worden. Ik geniet ontzettend van al dat geschop en gedraai ( het blijft een wonder he ) maar ben erg benieuwd naar hoe ze er uit ziet. Ik heb de laatste dagen veel last van mijn rug ( ongie-gevoel en pijn ) en wordt `s morgens wakker met rugpijn.ik hoop dus dat ze snel komt .Wat ben ik toch onteduldig he.
Nou dan staat mij ook nog wat te wachten. Ik voel de druktemaker sinds 2 weken ook elke dag. Zodra ik rustig zit begint meneer te trappen. Wel fijn natuurlijk dat ik hem voel, maar hij is wel erg druk. Ook op de echo zie je hem druk bezig, (geweldig om te zien). Maar als ik er aan denk dat dit alleen maar erger wordt.pfff! Stekte allemaal met de druktemaker in de buik.
Bedankt voor jullie berichtjes. Ik dacht even dat ik gek aan het worden was en de enige was die dit meemaakte.
Wat heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben. Tot 16 weken riep ik iedere dag oh voelde ik maar wat. Ik kan niet wachten tot . Nu ben ik ruim 31 weken en ik geniet van de bewegingen. Ik heb ergens gelezen dat het kindje nu wel zo'n 90% van de dag slaapt, nou de mijne niet hoor daar is het vise versa. Maar soms doet het toch ook wel echt pijn. Mijn kindje ligt op de zij met de billen omhoog en vind het heeeeeerrrrlijk om de beentjes te strekken. Je kan je voorstellen waar dit pijn toch gevolg heeft. Ja tot aan ijn rug en mijn onderste zwevende ribje voelt als verbrijzeld. Maar ik weet zeker dat ik dit straks vresleijk zal gaan missen. Het is heerlijk namelijk om te merken hoe het kindje reageerd op mijn doen en laten en ik speel nu al heerlijk met hem.
Om heel eerlijk te zijn: ik leg liever een ei. Ik ben al weken bont en blauw en heb het echt gehad met die rug- en buikpijn. Fijn topicje dit