Maandag 08januari mochten we voor onze tweede echo. Ik voelde me goed en we waren blij dat het ons na 5mk eindelijk gegund leek. Echter tijdens de echo bleek het hartje niet meer te kloppen. We moesten naar huis en afwachten tot de miskraam op gang zou komen. Ik heb echter nog al mijn zwangerschapsverschijnselen, nog geen kramp of druppeltje bloed verloren. Vandaag toch maar de gyn gebeld voor een curettage, dit is nl emotioneel niet meer op te brengen. Nou wil ik absoluut nog een echo voor de ingreep. Niet omdat ik hun conclusie betwijfel. maar voor mezelf de bevestiging dat ik de goede beslissing neem. Is dit raar ? Als er nou iets was wat op een miskraam wees dan krijg je de bevestiging dat het mis is, maar bij mij blijven alle tekenen weg. Sorry, wou het even van me afschrijven. Groetjes, Niekie
Wat verschrikkelijk! En ja, ik kan me zo goed voorstellen dat je nog een extra echo wilt...! Zou ik ook willen, hoor. Anders blijf je misschien altijd denken dat ze misschien een fout zouden kunnen hebben gemaakt, ondanks dat je zelf ook wel weet dat dat ws niet zo is. Heel erg veel sterkte gewenst, meis. Ik heb zo met je te doen... Ik hoop dat je veel steun hebt van mensen om je heen. Dikke knuffel!
Ik denk dat je gelijk hebt. Een echo is daarbij maar een heel simpel onderzoekje en voor jou heel bevestigend en belangrijk. Denk ook wel dat ze dit begrijpen, zeker omdat je alle verschijnselen nog hebt. Heb je nog eens een test gedaan? Of hebben ze je hcg nog gecontroleerd? Je weet het inderdaad maar nooit... Heel veel sterkte meid!
Heel veel sterkte meid en je hebt gelijk dat je nog een echo wilt. Gewoon voor de zekerheid. Anders loop je alleen maar met twijfels rond 'wat als...' *Knuffel*
Het is niet raar dat je nog een echo wilt. Ik vind het volkomen begrijpelijk en kan me niet in denken dat de gyn dat niet zou begrijpen dat je graag nog een echo wilt. Heel veel sterkte!
sterkte meid, vreslejij voor jullie! hoe lang was je bij de resp 1e en 2e echo. en ik zou zeker om een echo eisen hoor.. ik denk aan jullie
Sterkte... Ik heb geen 2e echo gehad en vidn dat achteraf niet fijn. Ookal was er weinig twijfel, vruchtje was 7 weken en 6 dagen terwijl het 11 weken moest zijn, maar toch. Ik heb wel een foto van de 'confronterende echo' en dat vind ik achteraf prettig. Wat was het toch al een prachtig volmaakt klein kindje. Te klein.. Misschien vind je het fijn om in ons topic mee te komen praten (van de roze wolk gevallen). Allemaal meiden met een recent verlies. Denk er eens over.. Liefs
Nee het is heel begrijpelijk! Ik wil je geen hoop geven maar een tijdje geleden was iemand van hier ook die dacht dat ze miskraam had maar uiteindelijk bij de echo bleek het hartje gewoon nog te kloppen terwijl de eerste echo geen kloppend hartje heeft gezien.. Ze zou ook curretage ondergaan maar voordat je dat wilde doen, gingen ze eerst een echo maken Al met al.. Sterkte en probeer toch een echo te maken zodat je een bevestiging krijgt...
Heel veel sterkte. Ik sluit me bij de anderen aan: vraag nog voor een echo... Hoe dan ook, het zal niet meevallen, 5 miskramen en dan deze onzekerheid weer, heel veel sterkte en succes!
Jij moet zeker nog een echo krijgen hoor, gewoon voor je eigen gemoedsrust. Ik denk niet dat ze daar moeilijk over gaan doen. Heel erg veel sterkte meid...