Ik kan niet meer!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by toetie83, Dec 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    HAI

ik val meteen maar binnen.

terence is zo moeilijk om in slaap te komen hij huilt erst ff en valt dan in slaap.

maar dit mag op onbepaalde dagen gebeuren de ene keer slaapt hij direct met fftjuhs gehuilt te hebben andere keer slaapt hij meteen.

nou heb ik hem al bijn 3 uur liggen te huilen slapen huilen.

na het voeding blijft hij huilen en valt daarna in slaap om maar 15 min te slapen.

ik wordt er zo moe van .

papa is er niet maar was papa thuis moest moeders erheen omdat papa zegt dat hij hem maar niet stil kan krijgen.

nou heb ik terence om 12:00 fles gegeven valt hij in slaap, boertje gapen meteen dus leg ik hem op bed.

valt hij is slaap zonder te huilen half uurtje later bijna 3 kwartier wordt hij wakker huilen en krijsend ik denk .

ow weer boertje til ik hem op kleine boertje dus ik denk nou zal hij wel beter gaan slapen .

NEE HOOR GEEN HAAR OP ZIJN KLEINE HOOFD

ppppppppfffffff ik ben zooooooww moe he dames(heren).

hij is behandeld voor kiss en over 4 wk moeten we weer komen.alles ging goed.

ik baker hem in hij is nog steeds ook heelll errg strekkerig.

ik geef hem zo nu en dan cina-baby.
    maar niks helpt.

hij wordt er super benauwd van.

nu is hij ook nog verkouden ik wet het ff niet meer.

ps: komt iemand dit bekent voor? adviezen zijn zeer welkom.

nou ben ik aan het typen met hem krijsend op de achtergrond.
    ben echt moe en grieperig zelfs dus je kunt nagaan dat ik niet kan uitzieken ff liggen op de bank 2 uren tijdens terence zijn slaap.

nou ik ga maar gauw kijken .

doeg loesmari

sorry veelste lang gemaakt.

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik zou het even navragen bij het consultatieburo.
    misschien heeft ie wel een voedingsallergie waardoor hij zo moeilijk in slaapvalt.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Zijn het geen krampjes waar hij last van heeft?

4. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    zou kunnen (krampjes ik geef wel cina- baby en masseer zijn buikje warme bad met bedtime natusan

neusspraytje gegeven

ik weet t niet meer

ik wordt hier erg emotioneel van
    snap t niet hij kan zo lief zijn lachen met je brabelen maar in 1 knip boemm huilen krijsen

5. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Erg he, je wordt er inderdaad uitgeput van. Dat ineens omslaan heeft Bastian ook maar bij hem zijn het duidelijk krampjes. Wat er bij Terence aan de hand is, is zo via internet moeilijk te zeggen. Ik zou het toch bij het cb aankaarten. Maar ja... daar heb je nu natuurlijk niets aan :rolleyes: Vlak voor kerst dus niemand te bereiken.

Slaapt hij wel als hij tegen je aan ligt? Bastian is zo vertrokken als hij op mijn buik ligt en meestal kan ik hem dan wel heel voorzichtig in bedje leggen. Niet verantwoord zullen sommigen zeggen want hij moet leren in zijn eigen bedje in slaap te vallen blabla maar goed, je moet toch wat want als je zelf instort hebben ze niets meer aan ons :D

Tips heb ik verder niet, wil je wel sterkte wensen.

6. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Heel bekend verhaal. Hugo was net zo moeilijk met in slaap vallen. Ik ben met hem naar een osteopaat geweest en het was na 1 behandeling over. Voordat we deze oplossing hadden, heb ik hem steeds in slaap gewiegd. Lopen lopen lopen en nog eens lopen. Dan heel voorzichtig in z'n voorverwarmde bed leggen en hopen dat ie niet wakker wordt.
    Heel veel succes. Verstand op nul en alles geven wat je hebt. Achteraf valt altijd alles weer mee :(

7. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Ik heb dit met Lynn ook (gehad?, ik hoop het)

Ook met haar was ik zo in de weer. Ze slaapt 3 kwartier en word dan krijsend wakker en is dan echt ontroostbaar. Ook ik heb alles geprobeerd.
    Op advies van het cb moest ik kijken wat er nou gebeurde als ze wakker wordt. Dus ik ben naast haar bedje gaan zitten observeren.
    Ik kon er niks anders van maken dan dat ze krampjes had (tja nog steeds met 3,5 maand) Ook kon ze heel erg benauwd doen.

Kijk eens wat er gebeurd Terence als hij lekker ligt te slapen.....schrikt hij ergens van, krimpt hij ineen, heeft hij het benauwd, nou ja noem maar op.....

Hierdoor kon ik beter plaatsen wat er met Lynn aan de hand was en kon ik verder overleggen met het cb. ( na wel heel wat gezeur, maar oke)

Ik weet hoe frustrerend dit kan zijn, roep desnoods hulp in van iemand anders (misschien moeder of goede vriendin) Die staan er fris is en dan kan jij goed uitzieken....

Heel veel sterkte meid en ik hoop dat je nog fijne feestdagen hebt.

8. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

Aug 13, 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Is het nu 1 dag of 2 a 3 dagen dat hij alleen maar huilt?
    Natuurlijk kan het zijn dat de verkoudheid hem in de weg zit en/of krampjes, maar het kan ook zijn dat hij midden in een sprongetje zit. Als Lucas daar last van heeft slaapt hij overdag helemaal niet. Is hij amper te troosten en is het alleen maar huilen huilen en nog eens huilen. Dit kan een paar daagjes duren.
    Zou dat misschien kunnen?

9. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Idd bellen of vragen bij huisarts of cb !
    Heb je een draagzak?, Steven vond dit gehobbel heerlijk, deed ik hem erin?, sliep hij met 5 minuten.
    Succes ermee, jammer dat ze nog niet kunnen vertellen wat er is he?

10. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik heb dit ook gehad.. ik heb van het CB een boekje gekregen over rust!
    Dat je kindje op een rustig plekje moet slapen, en haar niet uit het bedje halen als het na een bepaalde tijd weer begint te huilen (alleen als het etenstijd is)
    Met haar omlopen toto ze in slaap viel was niet goed omdat ze dan zelf niet in slaap viel.
    Je moet je kindje wakker in bed leggen zodat ze zelf in (een diepere) slaap vallen en wakker worden wanneer ze honger krijgen.
    Ik heb dit een week volgehouden en het gaat perfect. Ik heb nu een voorbeeldig kindje wat slapen betreft.

Groetjes Kalush

11. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    Even een vraagje.
    krijgt je kleine een flesje? Want het zou namelijk kunnen dat hij dan een koemelk allergie heeft. Mijn jongste had dit ook en dan overstrekken ze zich ook en huilen huilen van de krampen die dan mega pijnlijk voor ze zijn. als ik jou was zou ik het even gaan navragen en anders overstappen op de Nutrilon Pepti of Nutrilon hypoalergeen. Ik heb dit toen ook gedaan wist me absoluut geen raad meer hij wilde niet slapen en maar krijsen en huilen en ik maar heen en weer lopen en janken omdat ik ten einde raad was.
    Toen ik overgestapt was duurde het twee dagen en het was over, cina baby hielp ook niet omdat het namelijk een allergie is.
    Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt .
    Het is vreselijk slopend voor jezelf maar ook voor je kleintje en hartverscheurend omdat te zien.

liefs
    Jet

12. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Caitlin was ook een onrustig kindje die moeilijk kon slapen

ik ben haar gaan inbakeren en nu heb ik een kindje wat heerlijk kan slapen :)

misschien ook een idee voor jou?

13. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    bedankt voor je advies.

uhm ff kijken:

Terence krijgt de fles ik ben meteen begonnen met Nutrilon hypo-alergeen, omdat ik zelf bepaalde allergieen heb.
    verder gebruik ik ook af en toe de cina-baby.

maar ik las van een moeder dat ze sab -simplex gebruikte voor haar kleine ga iik morgen overleggenmet de cb zij komt morgen ff langs.

ik hou je op de hoogte.

14. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hai hai.

nou dat inbakeren ben ik bijna uhm ff kijken.6 weken aan het doen.

hij slaapt er wel door maar huilt toch veel tussendoor.

maar ik zal ff kijken wat d ecb morgen zegt.

hou je ook op d ehoogte.

15. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    hai hai

ik heb het boekje ook gekregen van rust en regelmaat en ben er meteen begonnen.

ik ben er al een tijdje mee bezig en het gaat daarentegen wel goed.

ik houi me overal aan.

eten verschonen boertje, spelen box,schoot wipstoel

bij gapen weer inbakeren en op bed leggen.

maar toch huilt hij best .

ik zal zien wat d ecb morgen zegt.

gr mij

16. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman bakerde ik ook in.
    Ze was achteraf gezien echt een huilbaby...
    Meid, ik leef met je mee, want ik weet precies hoe je je voelt...
    Ik heb je een PB gestuurd!

Share This Page