Ik kan niet meer...

Discussie in 'De lounge' gestart door Essenhout, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat erg te lezen :(
    heel veel sterkte meid!!!
    hoop dat je snel je rust weer (terug) kunt vinden!

2. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik heb de afgelopen 2 nachten 6uur geslapen, niet veel, maar wel wat.
    Was gister bij vriend, zou naar huis gaan, maar was zo moe dat ik zo door m'n benen zakte. Ben nu thuis en weer compleet ingestort. Als ik alleen,ben kan ik alleen maar doemdenken en piekeren, omdat ik totaal geen afleiding heb.

Tien augustus moet ik naar de bedrijfsarts, vervangend zorgmanager klonk erg meelevend aan de telefoon.

Bedankt voor jullie woorden, doet me goed :)

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    44 uur werken mag niet, er is niet voor niks een CAO akkoord met 36 urige werkweek in de zorg.
    Je mag niet meer dan 36 uur achtereen werken. Goed dat je je ziek meld, even pas op de plaats.
    Misschien werkt melatonine voor je? Is natuurlijke stof die je hersenen aanmaken als het donker word zodat je slaap krijgt. Ik slaap er met nachtdiensten altijd heerlijk op.
    Heb ze wel via huisarts, want je kan ze ook kopen in de drogist maar die zijn niet sterk genoeg. ( huisarts schrijft 5 mg voor, drogist verkoopt 0.1 mg)

4. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik zal het er vrijdag eens met de HA over hebben, heb nu voor 3 nachten temazepam meegekregen.
    Dat van die 36 uur wist ik niet, ga ik eens even aankaarten. Mijn vriend is tevens een collega en begin juli heeft hij 48,5 uur in een week gewerkt.. Tis echt niet normaal bij ons nu, blugh.

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wat goed te lezen dat je ziekgemeld staat!!
    eindelijk wat rust in je lichaam krijgen :)

wens je heel veel sterkte toe
    en hoop dat je sneel weer wat beter bent

Deel Deze Pagina