ik kan niet meer..

Discussion in 'Zwanger worden' started by LiittleOne, Nov 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    1,220
    1
    0
    Pffff.... op dit moment ben ik even helemaal op, huilbui nummer zoveel..
    wil bij deze ook even melden dat ik voorlopig, hoelang daar heb ik geen id van, niet meer op zwp ben, begin er een beetje verslaafd aan te raken.
    en het is niet goed voor me om het elke dag in te wrijven dat ik nog geen mama ben.
    nadat ik tweeenhalf jaar geleden droomman gevonden heb en nadat we na anderhalf jaar proberen nog steeds geen wondertje op aarde gezet hebben.
    dat doet me te veel pijn. elke dag weer.
    er hoeft maar een maxi cosi langs te lopen, een zwangere vrouw, wat dan ook, het doet pijn. elke keer weer. het breekt mijn hartje beetje bij beetje.
    terwijl we moed moeten houden! en geloof!
    ook na anderhalf jaar proberen!
    het gaat lukken!!

door een stofwisselingsziekte weet ik vanaf mijn 12, 13e jaar al dat kindjes krijgen voor mij niet zou gaan.
    ik had op dat moment een kans van 1%
    doordat ik die stofwisselingsziekte heb is mijn baarmoeder niet verder gaan groeien toen ik baby was, ze is altijd zo groot geweest als een babyvuistje.
    normaal hoort ze zo groot als je eigen vuistje te zijn.
    een persoon van 13 jaar heeft dus in princiepe 'geen' baarmoeder als ze nog zo klein is als je babyvuistje.
    ze werkte dus niet bij me.
    vanaf mijn 15e jaar ben ik de pil gaan slikken, toch maar voor de zekerheid..stel dat..
    door de hormonen van de pil is mijn baarmoeder soort van wakker geworden en op dit moment is ze zo groot als mijn vuist.

de gyn.heeft gezegd, een half jaar geleden, dat mijn kans op dit moment 85% is (theoretisch gezien) om zwanger te raken.
    mijn follikels waren aan't bewegen, mijn baarmoeder zag er 'goed' uit en mijn eileiders ook redelijk in orde.

het blijft dus een raadsel voor ons waarom het nog steeds niet is gelukt om zwanger te raken..
    we zijn inmiddels 1 vmk en ontzettend veel verdriet en leed verder waardoor het hele baby verhaaltje killing is geworden.

op dit moment heb ik zoveel negatieve energie bij me, dat het ongezond begint te worden.
    ga zo meteen proberen mijn negatieve energie om te zetten in positieve energie (''gelukkig'' kunnen we het een en 't ander op paranormaal gebied) en ik hoop dat het me zal helpen om de moed erin te houden en desondanks te blijven geloven in mijn lichaam!

ik wil iedereen ontzettend veel wijsheid en geluk wensen en dat jullie ook snel een ontzettend mooi wondertje in jullie buik mogen krijgen!

Zelf probeer ik vast te houden aan mijn maansteentje & voor diegene die ook op dit maansteen topic zijn, zouden jullie ajb zelf even het lijstje kunnen bijhouden....

ik beloof jullie dat wanneer ik zwanger ben, jullie een van de eerste zullen zijn die het te zien/horen krijgen!!
    Heel erg bedankt voor alles meiden en zet hem op, jullie kunnen het!!

Dikke knuffel, Lots of Love,
    LiittleOne.

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Ojee wat een verhaal...
    Ik ben even sprakeloos maar wil je alvast even laten weten dat ik het gelezen heb.
    En je alvast even alle geluk van de wereld wensen!
    Liefs Rosa

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    en met alvast bedoel ik dat ik nog even moet zoeken naar de juiste woorden, kom er nog op terug.

4. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    1,220
    1
    0
    Dankjewel lieve Rosa!
    doet me heel goed en de tranen rollen alweer eens over mijn wangen..

5. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Weet niet wat te zeggen, maar voel met je mee.
    *knuf*

6. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,341
    5
    38
    wow wat heftig :(

Ik wil je heel veel sterkte wensen! Ik ga aan je denken.
    ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen, om je beter te laten voelen.

Ik ken je niet, maar toch een hele dikke knuffel en sterkte!

Hoop je snel weer hier te zien!

Veel liefs

7. babywish84

babywish84 Bekend lid

Jul 14, 2011
    807
    0
    16
    jeetje meid... wat onwijs naar..ik krijg tranen als ik je stukje lees!
    maar ik snap heel goed dat je alles even van je af wil zetten en je gedachten ergens anders op richten.. (al lijkt me dat makkelijker gezegd dan gedaan..)
    maar ook voor jou komt de tijd dat je zo'n lief kleintje in je armen kan sluiten! want "medisch gezien" ziet het er nu toch positief voor je uit! 85% is erg groot!
    ik ga onwijs voor je duimen!!! dat geluk is jullie ook vast wel gegund!!!
    sterkte meid!

8. muppet83

muppet83 Bekend lid

Nov 2, 2011
    678
    0
    0
    Meid, heel veel succes met alles!!!

9. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,779
    1,131
    113
    Female
    Jeetje meis, wat een verhaal!!! Wat heftig zeg!

Goed dat je tijd voor jezelf gaat nemen!! En ZP komt wel weer! Nu ben jij eerst aan de beurt!

Zorg goed voor jezelf en voor elkaar!! Ik hoop je heeeel snel terug te zien met een knaltest!!!

Heel veel sterkte!!
    Knuffel!!

10. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik ben ook even sprakeloos meid..

Jeetje, ik begrijp dat je je nu even terug wil trekken samen met je vriend.
    Ik begrijp ook erg de frustratie. Ben ook 2,5 jaar met mn man en ok 1,5 jaar bezig, we lopen parallel wat dat betreft. Ik kan me zo goed vinden in jouw verhaal, had het zelf kunnen schrijven. Daarom wil ik jou en je vriend natuurlijk ook het allerbeste toewensen en heel veel kracht.

Dit is niet iets wat je met medische zaken makkelijk kan oplossen, maar liefde verzacht wel iets. Dat is wat ik je ook nog toewens, erg veel liefde!
    Het is erg moeilijk om je dagelijks leven niet te laten beinvloeden door zwangerschappen, ze zijn er overal. En om dat ze accepteren, dat doet gewoon pijn, soms letterlijk! Maar je hebt iemand aan wie je je vast kan houden en zorgen dat je jezelf goed blijft voelen en dat je je liefde die je anders aan een kind geeft, nu aan je vriend geeft is iets wat NU het belangrijkste is. Het is erg goed van je dat je dat inziet, je bent dus erg sterk!

Mocht je het gevoel hebben dat je je verhaal eens kwijt wil, mag je altijd pb-en ( en als je echt niet meer hierkomt zelfs mailen naar mn gewone mail.)

Ik hoor het wel.

Ik hoop voor je dat je je snel beter voelt en ga zeker duimen voor je om snel een mooi kindje te krijgen.

Het allerbeste toegewenst,

Liefs Fluff

11. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    1,220
    1
    0
    @ jullie, lieve meiden,

dit doet mij zo goed deze reacties!
    jullie knuffeltjes, ookal kennen we elkaar niet, jullie begrip.
    ontzettend bedankt.

12. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    dikke knuffel voor jou!!

13. Delta

Delta Niet meer actief

Ohh lieverd!!
    ik ben er voor je he? dat weet je..
    dikke knuffel voor jou!!!
    Kus

14. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    oo jeetje wat een verhaal:(..
    Rot dat jullie al zolang bezig zijn en ik snap dat je het voor even opzij wilt zetten.. het is allemaal erg heftig. een vmk betekend in ieder geval dat je zeker zwanger kunt worden, nu hopen dat het snel gebeurd en dat het goed mag gaan. Ik wen jullie beide al het geluk toe en dat het snel raak mag zijn! dikke knuf!!!

15. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...
    lieve meid, wat een verhaal! en ik herken er zoveel in...ik wil je heel veel sterkte, wijsheid en moed meegeven en natuurlijk heel veel geluk!
    Ik hoop dat je rust vindt en gauw een wondertje in je buik mag krijgen.
    Hele dikke knuffel!

16. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    1,220
    1
    0
    Heb jou verhaaltje ook gelezen over je vmk,
    je tweede al!
    erg genoeg...

Voor jou ook ontzettend veel sterkte en moed toegewenst!
    Dikke virtuele knuffel terug !!

17. bri4

bri4 Lid

Nov 17, 2010
    90
    0
    0
    NULL
    gelderland
    Ik wil jou ook heel veel sterkte en succes wensen! Probeer de moed erin te houden en hoop dat je veel positieve energie mag gaan ontvangen. Toevallig heb ik bijna 2 jaar gelden een kaars gekregen van iemand waar ik zelf ben geweest om via het paranormale positieve energie te mogen ontvangen. Kon die kaars niet aansteken tot vanmorgen... hij brandt nu al de hele dag.

sterkte!! liefs brigitte

18. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    1,220
    1
    0
    laat dat een mooi teken voor ons zijn!
    want..toeval bestaat niet..

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Tjee, ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik wil je iig heel veel moed, kracht, sterkte en geluk toewensen. Ik hoop van harte dat het je lukt de negatieve gevoelens op korte termijn om te zetten naar positieve.

20. mieks

mieks Fanatiek lid

Jun 11, 2010
    3,119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Pff wat vervelend om te lezen zeg :( ik leef met je mee en wil jullie veel rust en sterkte wensen. Ik hoop dat jullie snel een mooi wonder krijgen en vooral voor nu dat je de negatieve energie in positief kan krijgen.
    Hopelijk zien we je snel weer terug!

Share This Page