Hey lieve LittleOne.. Ik weet dat het moeilijk is maar geef de hoop niet op oke! 85% is veel kans, en tegenwoordig kunnen ze zoveel! Als het niet linksom kan, dan maar rechtsom! Lieverd, ik begrijp je verdriet maar al te goed. Wij zijn na 3 jaar eindelijk zwanger. Huil maar even lieverd, en straks heb je alle kracht weer om verder te gaan. Niet opgeven he! Niet doen!
Respect voor je besluit om even aan jezelf te gaan denken! Je lichaam is je 'huis' voor een kindje en dit moet eerst goed in balans zijn. Zelf ben ik hiervoor ook hard aan het werken en het doet me onzettend goed! Ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat je je snel weer beter voelt.
Pff meis, wat een verhaal. Ik snap goed dat je even afstand neemt, door deze site blijf je er zoveel mee bezig. (heb ik ook) Ik hoop zo voor je dat jullie snel een klein wondertje mogen krijgen, het is je zo gegund!!! Heel veel sterkte, en als je je frustratie of andere gevoelens toch een keertje kwijt wil, dan kan dat hier altijd!! Dikke knuf voor jou!
Veel sterkte meid, En blijf hoop en moed houden. Ook ik neem (voorlopig) even afscheid van ZP, wil ook weer rust vinden. Dikke knuffels xoxox
Lieve meiden, dankjulliewel voor de reacties die ik heb gekregen op jullie berichtjes, heeft me ontzettend goed gedaan. ik meld me zo af bij zwp, nogmaals bedankt voor alles en het gaat jullie goed!
ooooow, lieve LiittleOne.... Wat goed dat je je verhaal deelt.... En lief al die reacties en steunbetuigingen van alle anderen. Ik wens je echt zoveel geluk. Ik hoop dat je gauw weer in je kracht komt en weer positieve moed hebt. Ik heb zelf heel erg veel gehad aan ontspanningsoefeningen met affirmaties. Die zou je lekker ontspannen in bed kunnen beluisyeren. Ken je dat? Je kan twee audio- bestanden gratis downloaden. Wie weet is het wat voor je..... Affirmaties die helpen bij Zwanger worden Hele dikke knuffel en ik zal een kaarsje branden voor alle vrouwen die al zo lang wachten tot hun droomwens in vervulling gaat! (ik ben trouwens niet de maker of producent van die audio bestanden, maar echt een tevreden gebruikster......)
Heel veel suc6 meis. Ik voel met je mee, ik begrijp je goed denk ik. Loop zelf alweer bijna 2,5 jaar te hopen op een wondertje.
Lieverd je spreekt precies uit hoe ik mij ook voel!! Heel veel sterkte en een dikke knuffel hoop dat je snel een mooi wondertje mag krijgen!!! Liefs
Sterkte met alles hoor liittleone, en geef de moed niet op hoor meis! Een paar jaar terug voelde ik me precies zoals jij en kijk eens naar mijn onderschrift?! 2 prachtige kindjes! Het kàn dus echt! Blijf geloven, want ook zal ooit jullie wondertje jullie kant opkomen! Voor nu een hele dikke knuffel...
Heel veel sterkte wijfie! Ik snap je heel goed want wij zijn ook een anderhalf jaar bezig en het is nog niet gelukt op de natuurlijke manier. Wij gaan in November na 31 januari in het ziekenhuis te hebben gelopen door onderzoeken nu wel beginnen met IUI en hormonen. Waarom gaan jullie daar ook niet mee starten? vind dat jullie die kans ook mogen krijgen en daar recht op hebben!! *Dikke knuffel*