Haha hoi, moest even een berichtje plaatsen... Ben bijna over tijd als ik naar mn laatste cyclus kijk.... Heb alleen wel al twee daagjes bruinverlies en nu een beetje rose slijm. Dit heb ik echter nog nooit gehad als ik ongi moest worden....helemaal dat bruinverlies niet... Ik ga pas testen als ik mn langste cyclus voorbij ben van 30 dagen...haha maar ik hoop stiekem dat ik geen ongi krijg een dezer dagen...heb ook niet echt buikkrampen namelijk, wat ik anders wel heb als ik ongi moet worden Wachten dus.... Spannend spannend spannend!
Haha ja....mn man zit ook al helemaal in de spanning...hihi, wilde eerder al testen maar die was negatief, dat was bij 24e dag... Haha hij wilde gewoon weten of t zo was, ook al zei ik dat ie dan best negatief kon zijn en later positief. Hij vind het nog lang duren, omdat ik pas donderdag zou kunnen testen (30e dag van cuclus was mn langste) en hoopt steeds dat ik niet ongesteld zal worden, lief he. Gaat nu twee nieuwe testen halen, hihihi....
*duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim*
Hallo, Ik heb 2 dagen licht roze afscheiding gehad en nu beetje bruin en moet het pas zondag worden. heb het ook nog nooit eerder gehad en heb nu ook nergens last van dus ik weet ook niet wat het zou kunnen betekenen. WE gaan gewoon duimen....
weet wat altijd zo leuk is aan deze site dat iedereen zo met je mee denkt! Echt super meiden! Dank jullie wel
Klopt....heb alleen wel weer bruinverlies gehad...maar nog steeds geen bloed....wel last van mn onderbuik....zucht... Kk wou dat het of gewoon helemaal op zou houden of ik gewoon echt goed ongi werd met duidelijk bloed. Wordt hier onzeker van en hoop toch steeds dat ik nog zwanger kan zijn. Dit omdat meerder mensen wel bruinverlies hadden en pijn en toch zwanger bleken te zijn...TOCH??? Nou ja, ik duim verder ook voor iedereen, haha en hou jullie wel op de hoogte
Bij mij zet het ook nog steeds niet door alleen maar het bruin verlies. Heb verder ook nog steeds geen buikpijn of rugpijn. Morgen moet ik het echt worden en als het maandag er nog steeds niet is dan ga ik er wel een testje tegen aan gooien. Ik hou jullie ook op de hoogte.... Ik blijf ook duimen voor jou mili