Ik kan niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanny

Sanny Niet meer actief

Een kind is geen wegwerpartikel, het is een mens en elk mens die tegen zijn/haar wil in het leven wordt gebracht daar moet goed over nagedacht worden. Gewoon het "ik wil een kind en de rest denk ik niet over na", zo gaat de wereld achteruit en met dat soort kinderen zitten de gevangenissen vol mee. Snap niet waarom iedereen haast heeft, het belangrijkste is dat je een kind wat te bieden hebt en daarin is het belangrijkste een stabiele relatie en een man die het ook wil.
    Wat hebben vrouwen toch een hoop macht zeg, ik wil een kind dus "vergeet" de pil of mijn relatie staat op instorten ik "vergeet" de pil en hij blijft wel bij me(nou echt niet).
    Er wordt zo goed nagedacht over de trukjes die iemand uit kan halen om zwanger te worden zodat de vriend nog steeds denkt dat je de pil slikt en er wordt totaal niet nagedacht aan het kind en wat voor leven je daaraan kan bieden.
    De 1 heeft het op haar 25e voor elkaar en de ander op haar 35e, zolang ze nog niet in de overgang is is het niet te laat of is ze niet te oud.
    Waarom kan je gewoon niet 1 of 2 jaar of desnoods langer wachten tot je vriend er wel klaar voor is, als je er samen voor kiest is het zoveel mooier en voor het kind ook zoveel beter. Zwanger worden zonder dat papa het wil zorgt alleen voor stress en ruzie en dat is geen leuke plek om een baby in geboren te laten worden.

@ponyville waarom weet jij altijd het meest vreselijke in de mens naar boven te halen?
    Heb echt medelijden met je, wat moet jij het vreselijk eenzaam hebben in een wereld waar niemand jou mag en jij steeds de outsider bent door jouw gebrek aan inleven voor een ander en jouw bekrompen zienswijzes.

2. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Er is toch niets mooiers dan met de man van je wie je het meeste houd uit liefde een baby te creeeren....Dat is een goeie basis voor je kind en voor de relatie.....

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dat van die gekantelde baarmoeder is helemaal niet waar hoor, ik heb zelf ook een gekantelde baarmoeder en ik heb hier genoeg over gelezen om te zeggen dat dit absoluut niet waar is (verder wordt hier ook over gesproken in het topic: "Vraag het aan de verloskundige").

Verder blijft mijn standpunt dat je samen voor een kindje kiest. Als jouw mannetje dat niet wilt kan ik me niet voorstellen dat dit de man van je dromen is, want JOUW man van je dromen is een man die GELIJK kindjes wilt.

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Reageert schrijf je dus met een T en niet met een D mag je best weten als je 90 euri's per uur verdient.
    check het ff op http://www.mijnwoordenboek.nl/spelling/

Ik vind het trouwens beneden ieder peil om je partner te confronteren met een positieve valse test, als je oprecht van iemand houd flik je hem zoiets niet, alleen om die reden zou ik je als man al verlaten.

Btw ik heb een gekantelde baarmoeder en ben zwanger geraakt binnen 2 rondes.

5. Niet meer actief

ja het is mij gezegd door mijn gyn dat ik daardoor slechter zwanger kan worden (mijn moeder heeft hetzelfde en heeft er ook een jaar over gedaan) ik kan alleen maar zeggen wat mij is verteld. Blijkbaar was daar dus niets van waar maar dat wist ik dus ook niet.

Mijn droomvent wil heel graag een kindje en daarom hebben we het ook zonder bescherming gedaan hoor (de bedoeling daarvan is dat je hopelijk snel zwanger mag worden) alleen hadden we gedacht dat het langer zou duren (daar waren we op ingesteld) en dan is het een verrassing als je meteen zwanger blijkt te zijn. Mijn vriend had al voor andermans kinderen gezorgd in zijn vorige relatie en zij wilde geen kinderen meer omdat haar carriere voor ging dus heeft hij haar verteld dat ie daar mee niet kon leven.

Het ging ons niet om alla minute kinderen krijgen maar de intentie moest er wel zijn (of het nou zou lukken ja of nee)

En ja hoor we gaan weer katten als je genoeg verdiend heb je spellingscontrole of je pc zitten of iemand die het voor je typt een aangezien dyslexie heb is dat weer een steek van jullie kant he, want dames jullie kunnen er ook aardig wat van hoor, ik ben alleen eerlijk en maak nooit commentaar over hoe iemand schrijft, hoe iemand eruit ziet e.d. DAT DOEN JULLIE ALLEEN....

Het enige wat ik doe is vanuit mezelf spreken wat IK zou willen of doen niet wat julie zouden moeten doen.

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Dat is helemaal waar, een gekantelde baarmoeder wil niets zeggen over minder makkelijk zwanger worden. er een jaar over doen om zwanger te worden is volkomen normaal. MAar goed, men kan van alles verzinnen waarom het bij hen anders is dan bij anderen.

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Typisch aangezien ik JAREN bij een gyn. "gelopen" heb, toen ik 19 was heb ik namelijk ook nog eens een eierstok infectie gehad, dat in combinatie met een gekantelde baarmoeder was voor mij reden genoeg om bij een gyn. te lopen, die heeft mij altijd verzekerd dat het GEEN problemen zou opleveren bij zwanger worden. Dus... (en ik heb er ca. 5 jaar gelopen hoor...), er zijn heel veel vrouwen die een gekantelde baarmoeder hebben en het niet eens weten, het heeft niks te maken met het feit of je snel wanger bent of jaren bezig bent. Een gekantelde baarmoeder staat niet gelijk aan onvruchtbaarheid o.i.d., het zegt eigenlijk weinig.

8. Kejay

Kejay Niet meer actief

wat een gezelligheid weer hier :(
    Snap niet waarom bijna iedere topic op een "ruzie" uit moet lopen.
    We zijn hier toch allemaal volwassen mensen? Volgens mij is het dan niet nodig om andere de grond in te boren en de middelbare school tijd weer terug te halen...
    Ik vindt het persoonlijk een beetje jammer, de sfeer wordt er niet beter op.

Ikzelf zou hem ook de tijd geven, eerlijkheid gaat boven alles. Als ik die dingen hier lees, krijg ik de kriebels. Want een relatie is gebaseerd op wederzijds vertrouwen. Ik snap zijn angst ook wel, het is niet niets!
    Aan de ene kant ben ik ook wel blij dat er mensen zijn die over zo'n belangrijke beslissing goed willen nadenken. Een kind neem je niet zomaar, daar moet je klaar voor zijn. Ongewenste kinderen zijn er al genoeg!

Ik wens je veel succes, blijf met hem praten.

9. Niet meer actief

of het waar is of niet het is mij nou eenmaal verteld dus ga je daarvan uit als je zwanger wilt worden... blijkbaar was het dus geen enkel probleem...(zei ik geloof ik al eerder)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ben blij dat je me niet hard aanpakt hoor..zou er niet van kunnen slapen :^o

Oh ja, gelukkig weet je te zeggen dat JIJ vecht voor je dromen..zou ik misschien ook eens moeten gaan doen :confused:
    Bedankt voor je wijze tip!

Elmo

11. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Ik geloof dat ik weer de cola en de chips ga pakken ;)

12. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    idd :) *roept anabella die altijd vooraan staat haha*

maar moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat het alweer zover is!

en idd altijd dezelfde persoon!zou maar eens gaan nadenken meissie hoe het komt dat je zoveel commentaar krijgt! :(

(bij deze maak ik me uit de voeten hier,ga op leuke topics reageren)

13. Niet meer actief

het is jammer dat een mening als ie niet hetzelfde is niet word gewaardeerd en dat eerlijkheid al helemaal taboe is. Het is wel grappig dat altijd dezelfde mensen reageren en soms mensen met me eens zijn (maar die worden meteen de mond gesnoerd omdat ze allemaal bang zijn voor jullie)

14. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Jeetje ponyville jij heb ook werkelijk alles al gehad op gebied van gezondheid...
    Ik zou voor geen goud in jou schoenen willen staan als ik ze je leven lees....

Nee dan ben ik liever een oud wijf van 36 zwanger van een tweeling en heel gelukkig met mn manneke en kei gezond van lichaam en geest

15. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Whaaa Ponyville...

Jij brengt mensen gewoon op een verkeerd spoor.
    1 tip voor je,
    wordt aljeblieft geen psycholoog.

16. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

ahum... nou voel ik me dus geroepen om ook wat te gaan zeggen.
    Ponyville: ik ben 38 jaar..... en heb altijd al kinderen gewild. Mijn eerste relatie is in jonge jaren op de klippen is gelopen (ik was toen 24).

Een echte relatie heb ik in de afgelopen 12 jaar niet gehad, omdat na een aantal weken toch bleek dat we niet bij elkaar pasten (soms van mijn kant, soms van zijn kant).

Met 36 ben ik dus pas de man tegengekomen waar het dus ontzettend goed klikt. Nu willen wij dus ook voor een beeb gaan. Dus met KAN wachten heeft het vaak niets te maken. Soms heeft het leven iets anders met je in de zin.

En ik ben niet van mening dat je vanaf je dertigste minder vruchtbaar bent. Of je vruchtbaar bent of niet, dat wordt mijns inziens al bepaald als je bij je moeder in de buik groeit. Daarnaast spelen er nog vele factoren in de huidige tijd een rol (zie milieu, ziektes o.i.d.). Dus dat kan je ook treffen als je nog jong bent.

Maar als iemand zo verschrikkelijk graag een kind wil en de partner niet. Dan moet diegene heel goed bij zichzelf te rade gaan, of ze dan wel met die partner door wil gaan of niet. De pil zogenaamd vergeten, of een andere truc vind ik niet eerlijk tegenover je partner en is al helemaal geen goede basis voor een relatie.

17. Niet meer actief

KIJK WEER een kat die ik niet heb gegeven, want ik wens inderdaad NIEMAND het lichaam wat ik heb, dat doe je namelijk niemand aan, ik ben al vanaf dat ik geboren ben ziek geweest en gelukkig voor jullie dat je niet weet hoe dat voelt of dat je ooit een kindje mag krijgen die ook altijd ziek is.

Mensen betrekken teveel op zichzelf en alles persoonlijk op terwijl ik alleen vertel wat IK zou doen of hoe IK hierover denkt, ik zeg toch niet dat JIJ hetzelfde moet denken...

18. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Ik snap gewoon niet waarom mensen hun hele hebben en houwen hier op het forum zetten...
    is dat een vorm van aandacht?
    Het gaat toch niemand wat aan "jouw prive zaken" waarom zet je het hier zo open en bloot neer met tot voor kort (gister) nog je fotootje erbij ook!

19. Sanny

Sanny Niet meer actief

Mila je haalt de woorden uit mijn mond! Ook vertellen wat je verdient keer op keer, is dat om interessant te doen, van kijk is wat ik heb. Vindt t niet interessant vindt het juist irritant.

20. Niet meer actief

Gewoon eerlijk persoon, ik ben een open boek, heb niets te verbergen, ik heb mijn foto weggehaald omdat iedereen hier blijkbaar anoniem wil blijven (wat ik dan juist weer verdacht vind omdat anoniem bij mij betekend dat mensen niet open zijn en iets te verbergen hebben) het is maar wat je wilt, ik zit er niet mee, gelukkig mensen op het andere forum waar ik zit zijn allemaal open en daar is het heel normaal.

Deel Deze Pagina