@ponyville, of je nou ziek bent of niet, of je nou een gekantelde baarmoeder hebt of niet waardoor je er langer over zou doen doen niet eens ter zake hier.. maar als jij adviezen gaat geven dat ze gewoon haar zin moet doorduwen (die vals positieve test etc etc.) heb je jammer genoeg niet alleen een slecht lichaam meegekregen bij de geboorte maar normen en waarden is je dan ook niet meegegeven. jammer hoor. en daarbij wat is het nu zie ik nu om te vertellen wat jij verdient per uur? is dat belangrijk voegt dat iets toe aan jouw persoon waardoor andere mensen je misschien gaan waarderen? ik zou wel willen weten trouwens wat voor werk jij doet waar je 90,- per uur mee verdient, want dan ben ik toch echt me vak misgelopen, en aangezien ik nog niet zo oud ben kan ik misschien nog wel omgeschoold worden..
het is een idee je HOEFT het toch niet te doen? Ja ik heb geen normen en waarden tuurlijk DAT IS HET! Gaan we weer met het katten (weer een kat die niet van mij af komt) Ik heb mijn eigen bedrijf in de sportwereld niet dat dat belangrijk is maar blijkbaar is voor jullie het HEEL belangrijk want jullie blijven erover vallen....
Juist smoekie en ponyville je denkt ook niet verder over het leven van zo'n kind na. Dat jij nu toevallig de middelen hebt om een kind alleen op te voeden betekent niet dat iedereen dat heeft en als jij dat soort adviezen aan iedereen gaat geven, denk jij niet na over een leven. Straks gaat papa weg, mama heeft niks dus moet een uitkering, mama heeft geen kansen dus kind ook niet en zoals ik al zei de gevangenissen zitten vol met kinderen waarvan mama zei ik wil een kind en niet verder nadacht over de gevolgen.
Hmmm dus jij bent eerlijk en de rest niet omdat er geen foto bij de avatar staat....het is een forum hier waar iedereen mee kan lezen... Je gaat toch ook niet op de dam staan en met een intercom communiceren met heel amsterdam over je leven...dat doe je toch tegen de mensen waarvan jij wil dat ze het alleen horen! Sorry hoor maar je mag best een open boek zijn maar jij moet en zal anderen overtreffen met je leed en ellende!
Volgens mij valt dat dyslxie wel mee, je typt hier aardig lange verhalen. Anders wil ik ook wel zo'n typgeit, makkelijk!
nou als jij zulke adviezen geeft zoals je deze in het begin van dit topic deed dan zet ik inderdaad mijn twijfels over het hebben van normen en waarden, want als je maar een klein beetje hiervan bezit weet je dat dat iets walgelijks is brrr krijg gewoon kotsneigingen als ik er alleen al aan denk dat mensen zulke dingen kunnen doen....
Je kan ook tegen je man zeggen dat jij begrijpt dat hij er nog niet aan toe is maar dat je niet begrijpt waarom niet. Vervolgens moet jij hem vertellen waarom jij er wel aan toe bent. Heeft hij wel een kinderwens? zo ja dan zal hij jou moeten vertellen waarom hij er nog niet aan toe is. Dat is niet zeuren dat is vragen om duidelijkheid. Je bent iemand een verklaring schuldig als jij hem/haar afwijst dat mag niet zomaar met een vaag antwoord weg gewuifd worden. Zoals jij netjes niet jou zin zal doorduwen moet ook hij dat niet doen.
Ik lees dit alles met steeds verder stijgende verbazing. Waar een mens zich niet allemaal druk om kan maken. Kan het nu niet laten om toch ook even iets te zeggen. Ik ben helaas ook al het overgrote deel van mijn leven niet gezegend met een goede gezondheid. Het is zo erg geweest dat een tijdje na een miskraam (beebje wist misschien dat het niet goed voor me was geweest achteraf) mijn kinderwens 3 jaar in de ijskast heb moeten zetten. Om te herstellen en toen nog een jaar voor onszelf te nemen en saampjes te genieten van dat het gewoon simpelweg eindelijk eens goed ging. Een baby is niet zaligmakend en een goede relatie is ook zeeeeer belangrijk. Als mijn gezondheid er niet zo op vooruit was gegaan, was mijn wens waarschijnlijk voorgoed in de koelkast gebleven. Want het gaat niet alleen om mij en wat ik wil, maar in de eerste plaats om het kind en of je het alles kan bieden wat het nodig heeft.
Waarom zou ik jaloers zijn op jou salaris misschien heb ik wel veel meer!? Er wel eens aan gedacht dat je niet de enige werkende moeder in spe bent? En ooh oooh wat ben ik blij dat ik dan een kat naar jou toe ben, en m'n man niet heb genaaid met ideetjes uit jouw brein toen hij nog niet aan kinderen toe was.
Ja San, je hebt helemaal gelijk. En tourwens gaat het hier om een vraag van Clyde23 he! Ponyville, je krijgt op ieder topic gezeik! Maar het gaat uiteindelijk om wat de vraagsteller wil. We hebben hier toch wel moderators rond lopen die alles in de gate houden! Een ander topic wordt ook zonder pardon gesloten. En daar zijn geen dicussie die nergens over gaan! Wakker worden moderators!
Weet je wat het is ponyville.. Het is gewoon to much! Je klaagt over dat mensen jaloers op je zijn omdat je het zo goed hebt. Je doet er ook werkelijk heel veel aan, om maar duidelijk te maken hoe goed jij vind dat jij het hebt. De manier waarop je dat doet, is een vreemde manier en bovendien komt dat op heel veel mensen denigrerend over. Je hebt meningen over iets, waar je best een mening over kunt hebben, maar vaak niet gebaseerd op eigen ervaringen, maar die van je oma, je moeder, je zus, je vriendin enz.. Het nare is dan ook nog eens dat als iemand hier iets roept en iemand van jouw omgeving dus anders heeft meegemaakt, je doet overkomen alsof het dus onzin is? Terwijl die persoon misschien degene is die mazzel heeft gehad! Je komt over als iemand die liegt voor eigen gewin, terwijl dat misschien helemaal niet zo is, maar de manier waarop je iets brengt (en tuurlijk kunnen we geen tonatie en gezichtsuitdrukking erbij zien) kan ik niet anders denken dat jouw wil ook wet is. En als we het dan toch hebben over iets op jezelf betrekken, kijk naar jezelf meid, "KIJK WEER een kat die ik niet heb gegeven, want ik wens inderdaad NIEMAND het lichaam wat ik heb", niemand beweert dat je dit gezegd zou hebben? Weet je aan wie je me doet denken... Die oude kerel, met die 2 partners die dood zijn en dan komen vertellen dat je bezocht gaat worden door 3 geesten.. verleden, het nu en de toekomst!
idd zeg, de vraag wordt helemaal uit het oog verloren. Ik hoop dat je gauw goed met je vriend gaat praten clyde. Ik ken het zelf ook, was er al veeeeeeel eerder aan toe dan mijn man. Maar ja, ik ook vond mijn relatie erg belangrijk. Zou niet zonder hem kunnen dus dan zit er niets anders op dan wachten en het bespreekbaar houden.
ja sorry clyde... Ik hoop dat je eruit komt met je partner en je het op kan brengen om nog langer te wachten!
Niet iedereen is anoniem, hoor! Dat kan nooit je reden alleen zijn. en hoezo verdacht als je wel anoniem bent ? ik ben ook een open boek, maar sproei gewoon geen narigheid!
pfff, jammer voor Clyde dat er niet gewoon een antwoord gegeven wordt op haar vraag maar dat er hier weer een drama van gemaakt wordt onderling
Ik zal verder niet meer op dit topic reageren, blijkbaar mag iedereen hier op mij katten (terwijl ik dat niet bij mensen direct doe en JULLIE dus wel) Ik zal ophouden met reageren op dit topic dan hoeft het niet gesloten te worden!
je zou gewoon voor de verandering eens kunnen nadenken voor je iets neerzet en of het wel zo gepast is wat je neerzet. van wat ik van jou gelezen heb ben jij nou niet een leuk persoon om te kennis mee te maken want poe poe wat ben jij een belangrijk persoontje omdat je een eigen bedrijfje hebt, en je "jezelf" verhuurt (mijn man ook trouwens)..... o wat heb jij het goed omdat je zoveel verdient, en o wat kun je je irriteren aan mensen die in de rij staan om 1 postzegel te kopen terwijl jij er 400 nodig hebt... jij bent volgens mij een heel eenzaam persoon die op deze wijze probeert zich een heel andere ik aan te meten... kijk naar een ander ipv alles op jezelf te betrekken....probeer je eens in ander mensen in te leven en of het advies dat je wilt gaat geven wel verantwoord is, want dat is wat ik bij jou mis, een beetje menselijkheid en verantwoordelijkheid, en dat voor iemand met een eigen zaak, een inkomen van 90 euro per uur ,een slecht lichaam met dyslexie (al breng je het er hier aardig vanaf moet ik zeggen) en wet ik veel wat nog meer..... gewoon simpelweg medelevend zijn...
nou mss dat ik niet 90euro in het uur verdien maar ik ben heel gelukkig en ik heb ook een tijdje moeten wachten op een JA van mijn vriend, maar ben wel gelukkig en heb een stabiele relatie en we gaan er samen voor. Een +test faken ... (dat had ik anders gelezen schijnbaar anders had ik haar nooit gelijk gegeven) is het zelfde als je partner bedriegen met een andere vent .... maar idd elke keer weer dezelfde mensen ... (zucht) En ponyville je komt gewoon super arrogant over! Daarom krijg je commentaar terug van iedereen! In het begin gaf ik je baak gelijk met je advies enzo allemaal maar nu ...!? Belachelijk hoe jij elke keer hierzo op reageert ...