Ik kan niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ik ook!

2. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft

kijk zo zou het nou moeten gaan volgens mij. Wij hadden een soort "termijn"
    van 2 jaar afgesproken, maar toen we aan het idee gewend waren dat we er iig samen voor zouden gaan is het maar 1 jaar geworden

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Misschien vinde sommige dat ik hem voor het blok heb gezet, en gedeeltelijk is dat wel zo. maar we hadden een termijn afgesproken en toen heeft hij goed nagedacht. Hij vind kinderen leuk als ze wat ouder zijn dan kleine baby, omdat ie niet goed weet wat ie daar mee aanmoet! Nu heeft ie 3 maanden geleden een boek (uit zich zelf!) gekocht met daarin alles beschreven, van luiers, tot slapen, flesjes, poepen, boeren enz... En dat boek heeft ie (uit zich zelf) helemaal gelezen. Dat was wel grappig, want af en toe keek hij op en zei dan iets als, jeetje weet je dat een baby zoveel keer verschoond moet worden per dag?
    Maar dat is zijn manier om er aan te wennen, hij is heel theoretisch ingesteld. Dus het kan ook zo!

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Clyde: en, heb je al met hem gepraat of hem dit forum laten lezen...?

Ik hoop zo voor je dat hij overstag is!

5. Niet meer actief

Ik heb hem dit laten lezen, maar hij geeft er niets om.

Ik ben het er zeker mee eens dat als je voor een kind gaat dat je dat met zn 2e wil en niet een alleen.
    Want ik heb ook een verleden, en kan mijn kinderen niet aan doen dat ze niet gewenst waren voor hun papa.
    Een vriendin van mij die gaat er met hem over praten, en dan ook proberen om de reden er uit te krijgen waarom hij nu niet wil.
    En daar zal ik op moeten wachten.

Ik ga iig geen vals positieve test voorleggen, of stoppen met de pil en hem de verantwoording geven. dat kan ik hem niet aan doen.

jullie horen nog van mij....

xxxxxx Clyde23

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Heel veel succes Clyde!

7. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    succes, ik vind het een juiste en dappere beslissing!

8. Niet meer actief

verstandige keuze Clyde... Gewoon open en eerlijk blijven! Dat is voor jou het beste, maar ook voor het kind!

9. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    In ieder geval heel veel suc6 clyde23

Hier even de andere kant van het verhaal.
    Mijn vriend wilde al een jaar kinderen voor ik dit wilde. We wisten van elkaar dat we allebei ooit kinderen wilde maar voor hem kwam dat moment eerder als voor mij. We hadden het er altijd over en ik wist dat hij NU al wilde maar voor mij was de tijd nog niet rijp. Hij heeft me nooit over proberen te halen of iets dergelijk (dat zou hem namelijk gelukt zijn, ik doe werkelijk alles voor hem.)

Na een tijdje was het er opeens, ik wilde moeder worden, ik was er ook klaar voor. Voor hem kwam het behoorlijk als een verassing en hij wilde dan ook dat ik nog een maand bedenktijd nam voor we een beslissing namen.

Ik ben ontzettend blij dat hij me deze ruimte heeft gegund en dat ik er zelf achter kon komen dat Nu het moment voor ons was.

Heel veel suc6 met wachten, ik begrijp heel goed dat het moeilijk is maar ik hoop dat je relatie het waard is.

10. Niet meer actief

Clyde heel veel succes ermee! Fijn dat je hem de ruimte wilt geven, zodat jullie er binnenkort samen voor kunnen gaan. Ik wens je heel veel VERTROUWEN en RUST in jezelf, zodat je iedere keer weer, vooral op de moeilijke momenten voor jezelf, kunt kiezen voor jullie 2-en in het vertrouwen dat hij over een tijdje wel papa wilt worden.
    Het vraagt MOED en DOORZETTINGSVERMOGEN en heel veel LIEFDE en ik wens je toe dat je hier in ruime mate over kunt beschikken en dat je vriend er snel klaar voor zal zijn.

11. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    haha ja,waar was je nou? :) :)

Deel Deze Pagina