Ik kan niet meer..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Merel1985, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merel1985

Merel1985 Actief lid

25 okt 2011
    103
    0
    0
    Sorry moet echt even van me afschrijven.

Zondag ben ik 37 werken zwanger en ik houd t gewoon niet meer vol...ik slaap bijna niet meer omdat ik zo veel maagzuur heb dat snachts alles eruit komt, heb werkelijk van alles geprobeert, vla, melk, omeprazol, antagel en rennies...die laatste twee gebruik ik nog steeds maar ze zijn niet aan te slepen.

Ik ben gewoon helemaal op, en ben bang dat ik de bevalling zo niet aan kan, ik hoop echt stiekem dat hij volgende week komt. Al ben ik doodsbang voor de bevalling..

Meer mensen die de laatste weken t beu zijn?

Gr merel

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja ikke.

Maar heb je dit al aangegeven bij je verloskundige/gyn?

Zou ik wel doen.

Zelf ben ik ook inmiddels gesloopt, maar ze zeggen dat je bij een bevalling zoveel energie losmaakt dat je dat er gewoon nog even achteraan doet zeg maar...Zeiden ze tegen mij in het ziekenhuis toen ik aangaf het niet meer te trekken.

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Als je aangeeft bij je vk dat je echt gesloopt bent en het niet meer aankan heb je best kans dat ze je willen inleiden met 38+ weken.
    Dus ik zeg praat erover met je vk!
    En nee, ik voelde me tip toppie, dus ik heb er geen ervaring mee.

4. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    ik zit er ook aardig doorheen ook aangegeven bij de vk , ben echt een wandelende apotheek enigste wat ze zeiden was ja sorry zolang het kindje het nog goed heeft in de buik denken wij daaraan , agh ik geef ze ook wel gelijk , nog even en dan heb je hem of haar in je armen probeer nog even door te bijten !

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Jeetje meid, spuug je nog steeds zo erg 's nachts? Ik denk dat je idd een goed gesprek moet voeren met je vk. De bevalling zelf kan wel energie vrij maken, maar daarna begint t pas met gebroken nachten. Daar moet je ook nog energie voor hebben!

Sterkte

6. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Bij mijn dochtertje van 4 ben ik met 38+4 ingeleid om die reden

Nu zit ik er bij deze ook al door. Aan de vlos aangegeven vanmorgen en ze begrijpen me. Maar meer zeg ze ook niet. Als frummel er volgende week nog in zit ga ik toch vragen of ze eventueel willen strippen. Sloeg bij mijn dochtertje ook aan.

Voel met je

7. Merel1985

Merel1985 Actief lid

25 okt 2011
    103
    0
    0
    Heel erg bedankt voor jullie reacties!

Dinsdag moet ik weer naar de gyn. Dus dan vertel ik het inderdaad wel...

Het is gewoon zo zwaar dat ik die nachten slaap mis, sochtends kan ik dan nog 2 uurtjes slapen gelukkig.

Nu maar hopen dat t snel beter gaat, of dat de baby iets eerder komt:)

Gr merel

8. MamiReg

MamiReg Actief lid

25 mei 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde, ook nog steeds misselijk en maagzuur, slaap misschien 5 uur per dag, in stukjes van hooguit een uur.

Maandag wil de vk kijken of ik al gestript kan worden.

9. ikke87

ikke87 Actief lid

18 sep 2007
    206
    0
    16
    hey,
    heel herkenbaar hoor :) hier ook iemand die dat echt vind dat hij nu wel mag geboren worden, doe ook al nachten na elkaar geen oog meer toe van de voorweeen...en ben al door omstandigheden van het begin van mijn zwangerschap thuis... hoop ook echt dat hij zich vlug aandient :)

10. Jel

Jel Niet meer actief

Misschien kun je voor dat brandend maagzuur meer kussens opstapelen in bed, zodat je met je bovenlichaam wat hoger ligt, waardoor de boel er goed in blijft.

Ik merk zelf namelijk dat als ik plat op mijn rug ga liggen, het maagzuur sneller naar boven komt. Weet niet of dat bij anderen ook zo is?

En idd een gesprek aangaan hierover met je vk.

Sterkte. Hopelijk kom je nog een beetje tot rust voor de bevalling.

11. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Had ik bij de tweede, toen ik op 39 weken op controle moest heb ik dit gezegd tegen de gyn(was zo wanhopig dat ik zei dat ik zelf de breipriem er ging insteken, en voor iemand begint, zou ik wel nooit gedaan hebben).
    Ze zei dat ze ging draaien, ik weet niet wat dat was, maar ze stak haar hand in mijn vagina en gaf toen een draai (aan baarmoederhals ofzo) ik kreeg toen een megakramp en het voelde niet lekker. Maar 2 dagen later was de tweede er.
    Mss dat eens vragen?

Deel Deze Pagina