Vaak heb je daar ook veel vrouwen mee die in de mmm zitten en jaren bezig zijn, en soms weleens tevergeefs. Snap de reacties wel, ben zelf ook een mmm meisje en zwanger dmv IVF. Ook snap ik jullie, een wens is groot en wordt alsmaar groter. Evenals de teleurstelling. Toch adviseer ik je positief te blijven. Een gemiddeld stel is na 12 rondes zwanger, en dan wel rondes waarbij de ovulatie echt goedje gemonitoord dmv ovulatietesten en op tijd klussen. Succes meiden!
Dat is sowieso, je hebt een wens en of die nu al heel lang is of nog maar kort hij is sterk!! Inderdaad positief blijven is het enige wat je kunt doen, anders red je het niet. 12 maanden is op zich nog weinig, tegenwoordig willen ze het al opschalen naar 24 maanden Maar misschien is dit inderdaad met alle medische dingen erbij... Hoe dan ook iedereen succes en blijf positief...!!
Wij proberen nu ook positief te blijven en zijn er net als alle andere rondes nu echt van overtuigd dat het is gelukt.. Dus pleassseeeeeee laat het ook zo zijn! Ik wil ook babykleertjes en zwangerschapskleding kunnen gaan shoppen en de babykamer inrichten die wij 2 weken terug al helemaal hebben leeggehaald. Maar ja, zo niet, volgens mij heb ik dan nog wel een paar duizend eitjes over
Of je nou 1kind hebt, 4 of een heel elftal. Als je eierstokken gaan klingelen is er geen weg terug. Op dat moment is elke maand te lang Dus minniej je zeurt niet hoor haha!
pff ik snap wat je bedoeld meid! ook ruim 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden met als gevolg dat er een relatie breuk van is gekomen. daarna mijn huidige partner leren kennen en binnen 2 maanden zwanger.
Wij zijn inmiddels ook ronde 9. Vanaf ronde 3 gebruiken we al ovulatietesten. Iedere maand voel ik wel weer iets anders dat ik denk misschien is het dit wel, maar tot nu toe alleen nog maar teleurstellingen. We blijven maar duimen! We gaan nog maar niet klagen andere mensen hebben het nog veel zwaarder hou ik maar in mijn achterhoofd. Succes iedereen!