dinsdag 36 weken zwanger hele zwangerschap al hels maar hij wordt al erger heb bekkeninstabiliteit een hele hardnekkige blaasontsteking ik slaap al weken niet en nu ook nog is een virale infectie aan me luchtwegen waardoor ik al dagen zo erg hoest dat ik gekneusde ribben heb ik ben echt op het punt dat ik klaar ben ik wil zo graag slapen
He bah meid, Misschien je vk bellen en je situatie uitleggen. Ze kan je misschien iets voor te slapen geven? Heel veel sterkte!
Rot he! Veel vrouwen hebben t zwaar op t einde. Heel rot maar probeer elk uurtje slaap mee te pakken want na je bevalling begint het pas echt. Probeer overdag ook je rust te pakken, zoveel aks mogelijk. Ik herken het heel goed: Sinds week 25 vd zwangerschap sliep ik niet meer door grote buik. Had zw suiker spoot 4 maal daags insuline, hoge vliesscheur met 30 weken dus ziekenhuis in, 8 weken lang weeën gehad incl remmers, erge bi die nu nig aanwezig is.............ik kon ook niet meer was helemaal op en gesloopt..... Vandaag is m'n zoontje jarig en nog geen enkele nacht sinds week 25 doorgeslapen vaak bezig snachts. Overdag een tukje lukt niet want ik heb er nog eentje rondlopen. Hoop dat je snel gaat bevallen, sterkte!
Ach meid, wat een ellende! Zou inderdaad eens even met je VK of huisarts gaan praten, misschien mag je wel iets van slaaptabletjes of homeopatisch middeltje gebruiken. Want dit is echt niet vol te houden zo! Wil je heel erg veel sterkte wensen!!
vol te houden is het idd niet zodra ik een poging doe tot liggen begint het hoesten weer plus dat ik er nog 3 heb rondhobbelen die net zomervakantie hebben
Ik heb het hoesten ook gehad bij mijn oudste twee. Toen naar de huisarts en een kuurtje gekregen. Dat hielp bij mij goed. Sterkte, ik weet hoe je je voelt!
zeker aangeven bij vk en/of ha en/of gyn. mij hebben ze al diverse malen gezegd dat ik zo iets kan krijgen om het slapen te verbeteren. gelukkig is het bij mij alleen 2 nachten slecht en dan weer goed, dus heb wel beetje slaapachterstand, maar niet zo als jij. zorg goed voor jezelf, want met 3 + 1 baby ... veel sterkte!!!
Bah wat rot voor je! Zelf heb ik ook net 10wkn lang last gehad van een zeer vervelende hoest die na een flinke verkoudheid gewoon niet weg was gegaan. Na 10wkn heb ik eindelijk codeïne tabletjes gekregen en sinds een week is mijn hoest zo goed als over. Mss een idee om eens te vragen aan je ha? Verder wens ik je veel sterkte en hopelijk hoef je niet meer al te lang.
even een update voor de dames sinds woensdag toch een antibiotica kuur gehad van de huisarts vanwege koorts wat er bij kwam kan nog niet echt zeggen dat ik merk dat het wat uithaalt nog steeds niet geslapen sinds gisteren lek ik druppels vruchtwater en af en toe een pijnlijke harde buik ben behoorlijk op onderhand
Is er misschien iemand bij wie je je kinderen een dagje kan onderbrengen? Heel veel sterkte meid met je laatste loodjes!