Hallo allemaal, We hebben een heel lief vrolijk ventje, en hij lacht al veel maar eigenlijk altijd zonder geluid . Hij is nu bijna 4maand. Veel kindjes om ons heen lachen namelijk al met geluid. Ik vind het niet erg ofzo hoor maar het lijkt me zo fijn Hoe oud waren jullie kindjes toen ze begonnen met schaterlachen zeg maar? Liefs
Hier was het met 2,5 maand al! Maar onze kleine lachte ook al bewust met 3 weken. Weet niet of dat er mee te maken heeft hoor
Zoontje, 4,5 mnd, schaterlacht alleen als ie moe is. Dan lacht hij bijna om alles, om daarna te gaan huilen Tussendoor vooral heel veel lachen zonder geluid.
De jongste al met 2 maanden. De oudste was volgens mij een stuk ouder voor hij helemaal uit zijn dak ging. En dat heeft hij gelijk goed ingehaald.
Met 3 maand schaterde ze al regelmatig. Nu heeft een super lieve goofy lach als ze enorm blij is. Ook lacht ze met een gil. Snap dat je het wil horen want het is super cute
Nou het is alsof hij het er opdoet hoor! Ik ben hem straks naar zijn bedje en doe nog ff gek met hem en hij lachte en ook echt hard!!! Nu zul je zien is het morgen weer over maar hij deed het wel Hahahaha de
Haha! Hij denkt ook.. M'n moeder is zo ongeduldig laat ik het maar even horen dat ik het kan. Hier kletste ze heel wat af. Maar toen kwam ze in een sprongetje ong. 2 weken niet gepraat. En nu kletst ze de oren van je lijf af.
Hier duurde dat echt wel even. Ze lacht wel veel maar niet enorm veel met geluid. We moeten echt als een stel acrobaten tekeer gaan wil ze een keer lachen met geluid. Net als haar broer eigenlijk. Tough crowd, die kinderen van ons
Bij de eerste duurde alles heel erg lang... Hij maakte bijna geen geluid en ook geen kirrende geluidjes. Mijn tweede begint nu al met kirren en 'aah' en 'eehh', dus ik verwacht dat hij het sneller doet. Maar ze gaan het allemaal doen hoor And you will love it.
Hier lachte mijn dochtertje ook nooit met geluid. Terwijl ze al wel heel vroeg glimlachte, nu lacht ze ook niet heel veel met geluid. Alleen als ze gekieteld wordt of als we gek doen door haar achterna te zitten ofzo, of als ze in het water spettert.