Hoi, ik had een vraagje, geen idee of ik het hier goed stel.. Na een paar weken zwangerschap ben ik door de verloskundige doorverwezen naar de gyn. Daar kom ik nu dan ook telkens onder controle. Maar wat mij niet geheel duidelijk is of de nazorg en controles (dus als t kindje geboren is) nou wordt gedaan door de gyn of door de verloskundige die ik daarvoor had? Ik heb pas over een maand weer een afspraak met mijn gyn en wil het eigenlijk wel weten.. We zijn nml ook nog eens verhuisd in de tussentijd en dan zou ik mijn gegevens wel even opnieuw doormoeten geven bij de verloskundige, als die de na controles dan doet..
Ik sta momenteel ook onder controle bij de gyn maar de verloskundige had aangegeven dat zij (verloskundige) zelf de nazorg doen als ze er eenmaal zijn.
Ik ben onder controle van de gyn maar moest voor de controle tijdens de kraamweek zelf een verloskundige zoeken. Ik heb een sectio gehad en moest wel na 6 weken op nacontrole bij de gyn, maar de verloskundige deed dus de controles tijdens de kraamweek (toen ik thuis was, aan mijn ziekenhuisbed stond uiteraard gewoon de gyn).