spannend meid, een week duurt dan inderdaad lang, misschien late innesteling.. maar je bent zeker zwanger, dat was te zien! dus dat is al goed!
Hé Meis, Ik zit echt in hetzelfde schuitje, alleen had ik mezelf er al aan gewend dat het echt over was. Ben nu al meer dan 10 dagen aan het bloeden en al m´n symptomen zijn ook weg. Bij mijn echo gisteren zagen ze (´helaas´) wel een ´embryonale structuur´, maar zonder hartslag en ook mijn hcg klopt nog met de termijn. Dit zorgt ervoor dat ik toch weer als een gek zit te internetten om te kijken of er misschien alsnog na 7 weken een hartslag tevoorschijn kan komen. Maar waar komt al dat bloed dan vandaan? Anyway, ik ga maandagmiddag voor het eerst naar mijn eigen gyn en dan moet het toch een keer definitief duidelijk zijn. Hoop ik. Jij zit nog een paar weken eerder; het kan nog veel meer dan bij mij alle kanten op. Helemaal als het er twee zijn. Ik zou persoonlijk geen pretecho laten doen, maar misschien eerder een tweede opinie vragen bij een ander ziekenhuis. Maar gezien je termijn is het natuurlijk heel goed mogelijk dat ze nog altijd niets/weinig kunnen zien. Ik denk aan je en ik hoop het allerbeste!
Jeetje zeg das heftig. ... Ik probeer de moed erin te houden maart misschien moet ik uit gaan van het ergste kan het alleen maar mee vallen. Op deze manier duurt een week gewoon heel lang. Ik hou wel hoop doordat ik me wel ontzettend moe voel en soms vlagen misselijk maar ook dat wil niks zeggen. En ook dat er in een vrucht zakje wel wat te zien was. Elke keer denk Ik zal ik nog een echo vragen maar dan voor zondag precies en week later maar aan de andere kant denk Ik dan hoe langer er overheen gaat Hoe groter de kans is iets te zien. Echt een ramp dit.
Zondag bedoel ik dinsdag. .... en jij ook heel veel sterkte denk ook aan jou en ik hoop voor jou toch nog op goed nieuws