Ik lees dat vette vis goed voor je is, maar wij eten nooit vis, af en toe kibbeling ofzo. Is het dan verstandig om visolie capsules te gaan slikken? of zit dat ook al in etos zwanger zijn?
Het gaat om de omega3 vetten en als het goed is zitten die ook in de mulivitaminen voor zwangerschap. Je kan even op het vitaminenlijstje op het doosje kijken of het erin zit.
ik slik zelf van de vsm mama de multi vitamine en de omega capsules, in het begin van de zwangerschap heb ik tot de 10 weken alleen foliumzuur geslikt .
Ik at voor de zwangerschap ook weinig vette vis. Maar sinds ongeveer de 12e week ben ik verzot op zoute haring!!!
Wel uitkijken met teveel vit A die in veel multivit zit!! Daar mag je juist niet veel van...altijd even checken bij je gyn of vk...
Vis eten is echt niet zo ingewikkeld, hoor. Koop een zalmmoot (plak zalm, b.v. op de markt, viswinkel, waar dan ook), beetje boter in de pan, vis er in, 5 min bakken aan iedere kant, klaar. Zitten ook niet veel graatjes enzo in, nog lekker ook. Heb je ook geen sausjes of kruiden enz. voor nodig. Veel makkelijker, sneller en gezonder dan vlees.
in etos zwanger zijn zit inderdaad ook visolie.. vis eten is natuurlijk altijd beter, maar als je er niet zo gek op bent zijn de capsules van etos zwanger zijn ook oke
Ik eet ook geen vis omdat ik het simpelweg niet lust. Ik slik daarom Davitamon Compleet Mama plus Visolie.
Hier wel een visliefhebber, alleen komen wij niet altijd aan de hoeveelheid die zou moeten. Dus, ben ik nu aan de Mama Materna van Centrum. Multivitamine en los erbij zitten dan visolie capsules. Maar tot de 10 weken heb ik alleen foliumzuur gebruikt. Daarna ben ik pas over gestapt. Liefs, Sensa
Ik zag dat het in Etos zwanger zijn zit, verder zal ik mezelf inderdaad proberen aan te leren wat vaker vis te halen ipv vlees is wel verstandig. bedankt voor de antwoorden