Ik kan niet slapen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door nobodyswife, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    wat vervelend. Ik weet hoe je je voelt. Ik heb het ook gehad, vooral vanaf het tweede semester.... je kan er helaas niet zoveel aan doen. Gelukkig heeft je kindje er in ieder geval geen last van. ... wat je kan proberen, wat bij mij hielp:

Bij mij bleek het toch grotendeels gepieker te zijn, ik ben daarom een piekerdagboek begonnen. Als ik niet kon slapen dan ging ik even naar de huiskamer en schreef ik op wat er allemaal in mijn hoofd zat.. dat werkte echt goed bij mij!

Ook kan je kamillethee proberen, een wandeling en daarna een warm bad voor je gaat slapen. etc.

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik zit nog 2 dagen voor mijn NOD en ik heb 3 dagen terug al positief getest. De afgelopen 2 dagen ook vroeg wakker, en dan klaar wakker, terwijl ik dood moe ben

eerst om 6 uur, vandaag om 5 uur al.

3. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Na 2 werken met maximaal 3 uur slaap per dag, gaan de afgelopen 3 nachten weer zoals vanouds. Heerlijk, want ben echt kapot.

4. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Hier precies hetzelfde. Ik weet niet hoe ik moet liggen. Draaien draaien en nog eens draaien en smoor heet 's nachts pffff.

5. loetjemegs

10 apr 2012
    86
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Yep..duurt echt uuuuuuuuuuren voordat ik slaap..gelukkig heb ik de luxe dat ik uit kan slapen. Maar zou liever willen dat ik snachts slaap..

6. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    Bij mij is het ook niet voor niets dat ik op dit tijdstip op het forum ben...terwijl ik morgen moet werken, balen!

7. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Bij mij gaat het in slaap vallen wel, ik slaap best snel, alleen ik ben ook ontiegelijk vroeg wakker. Ala 5 uur of 6 uur, en dan kom ik niet meer in slaap. grrr

8. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Het gaat weer over,, echt!
    Ik ben er nu vanaf gelukkig.

9. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL

Jep hier ook! Pffff en maar draaien en draaien
    Wanneer houdt ut op!

10. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik heb het ook nog steeds, al vanaf het begin.
    Ik slaap wel goed in, maar rond 4.45 - 5.45 word ik wakker om te plassen en kan dan niet meer slapen, want als ik wakker ben moet ik eten. Nou dan maar beneden wat eten en kopje thee, maar slapen lukt daarna niet meer ook al ben ik wel echt moe. Meestal zak ik in de middag echt in en val dan vaak een paar uurtjes in slaap, maar als ik werk kan dat niet en pff dan duren de dagen erg lang.
    Hopelijk kan ik snel weer lekker uitslapen :)

11. koppel

koppel Niet meer actief

Pfff Hier ook.
    Welke gek zit er rond 4;30 uur op internet. Ik dus hahah.
    Kan al een paar nachten niet goed slapen.

12. Hilse

Hilse Niet meer actief

Heey gefeliciteerd met je zwangerschap!:)

Ik heb het ook hoor.. Kan totaal niet lekker doorslapen 's nachts!

13. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Hier nog een slechte slaper! Ik sliep altijd beter dan ik wakker was ha ha Als ik mijn bed zag sliep ik al en s'ochtens ging ik er pas uit als het écht moest! Vaste tijden 22;30 erin en 7;00 uur (lees 7;20) eruit!
    Nu.. Wil er dolgraag in maar kom niet in slaap! Wel echt doodop en slaap overdag ook niet, juist om te zorgen dat ik s'nachts kan slapen! We wachten af, weekend staat weer voor de deur dus nog één dag werken en dan even bijtanken!

14. mommie van drie

29 jul 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo
    ik heb precies het zelfde.. het begin rond 6 dagen na mijn ei sprong!
    bij mij gaat het fout bij het innestellen en ben daarom nu met utrogestan begonnen, maar bij al mijn positieve testen sliep ik slecht, vroeg wakker en rare dromen!!

15. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Ik heb vannacht ook om 3 uur gepost hier ergens dus ook ik herken het!!!

16. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    hey dames ik ben dan wel ( nog ) niet zwanger. heb 17 aug pas me nod. maar slapen ken ik sinds 1,5 week niet echt meer. ik ben iemand die altijd kan slapen heel lang ook op ieder moment van de dag. ik noemde het zelf soms ook chronische slaapziekte;). en nu lig ik te woelen en te doen hele rare dromen soms wel 3 in een nacht en dan schrik ik van blijdschap wakker omdat ik sliep:( hoe achterlijk is dat hahaha. overdag heel loom en loop als een zoutzak op me werk. en dan ga ik snel douchen en naar bed en dan ben ik klaar wakker alleen me geest is nog moe!!;)vreeeeemd!!

iemand een idee hoe het zou kunnen komen. ik word een beetje bang van me zelf ik ben nog nooit zo wakker geweest in me hele leven:p

Deel Deze Pagina