trekkende pijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 3ebaby, 11 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    Als ik iets gedaan heb zoals boodschappen doen of huishouden, heb ik kort daarna pijn in mijn onderbuik..... Soort trekkende/drukkende pijn iemand enig idee wat dit is.
    Heb dit in mijn vorige zwangerschappen niet gehad:(:(

Groetjes mij

2. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

26 apr 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees veel dat dit te maken heeft met een groeiende baarmoeder...
    Volgens mij niet iets om je zorgen over te maken.

3. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :)
    Volgens mij is het bandenpijn.... had ik vanaf 6 weken al :) kan pijnlijk zijn maar komt omdat je baarmoeder groter wordt en dat je spieren etc weker worden...

4. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    dank je wel meiden!

Ben nu weer gerust geteld :D

5. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    #5 Jojo1984, 31 jul 2012
    Laatst bewerkt: 31 jul 2012
    Hoi,
    Weten jullie ook vanaf wanneer je dat kunt krijgen?
    Groetjes

6. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dit al 2 dagen voor nod. Vooral bij niezen en omdraaien in bed voel ik het nu erg goed.

7. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Heb jij het over je hele buik of vooral naar de zijkanten toe?

8. Lunadog

Lunadog Actief lid

4 apr 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trekkende pijn meer naar de zijkanten. Zeurderige pijn door hele buik als ik te druk ben geweest

9. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ja die trekkende pijn naar de zijkanten heb ik dus sinds vrijdag. Ben heel benieuwd of het mn darmen zijn of toch ook een wondertje zoals bij jou. Ik laat het zeker even weten! :)

10. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Ik ken het gevoel, voornamelijk als ik moet bukken of als ik naar het kleinste kamertje in huis moet... Is bij mij als spierpijn in de onderbuik... Zal er wel bij horen... heb ik toch nog 'iets' verder nergens last van!

11. Ingietje

Ingietje Actief lid

7 jul 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Herkenbaar, het is bandenpijn volgens mijn vk. Ik heb het nu al met nog maar 8 weken, het is vaak in het begin zo en aan het einde van de zwangerschap weer. Goed om je houding denken

12. Vlnider029

26 apr 2012
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het ook als ik te veel heb gedaan krijg ik er last van en is erg pijnlijk. Me gynaecoloog vertelde mij dat het banden pijn is. Als ik er last van krijg neem ik ff een rust moment en dat werkt goed.

Groetjes

13. miah

miah Nieuw lid

4 aug 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    halloo, ik zal me even voorstellen. ik ben Miah, 34 jaar en moeder van 2 jongens 14 en 6 jaar. Nou heb ik een vraagje ik ben al een lange tijd niet meer aan de pil en heb omgang gehad met mijn vriend. (onveilig) Nu heb ik op deze site mijn ovulatie berekend en zag dat ik in mijn gevaarlijkste periode heb gevreeen. ik heb trekkende pijn in mijn onderbuik alsof ik ongi moet worden,(terwijl ik het pas 11 augustus moet worden) heb af en toe misselijkheid vlagen, en van die warmte aanvallen, ik krijg het ineens heel warm in mijn gezicht en zo. ben eigenlijk best bang dat ik zwanger ben want eerlijk gezegd heb ik er niet op gerekend maar het is wel welkom mocht het toch zo zijn. ben erg ongeduldig om tot zaterdag te wachten, weet of heeft iemand deze verschijnselen ook? hellpppp

Deel Deze Pagina