Net mijn zoontje naar school gebracht op de fiets, zo op de fiets naar het CB met dochtertje krijgt 14 mnd prikjes Verder huishouden, in de tuin genieten en 15u weer bij school staan. Niet heel spannend dus
Hopen dat DHL snel mailt dat m'n pakketje er is.. Boodschappen De was Dierenwinkel... Pakketje halen dus.. Tuincentrum voor plantjes voor de tuin... (En die moeten dan dus ook nog de tuin in) En alles zit precies de andere kant op en ik heb geen vervoer.. Dus betwijfel of ik het allemaal ga redden voor half 4. En om half 4 komen er 2 kleuters mee ipv eentje... Dus dan vermaken we ons ook wel vrees ik
Uhm mezelf zo een schop onder de kont geven om wat te gaan doen haha. Als de kleine man zo nog in slaap denkt te vallen dan even boven opruimen. Ik wil ook nog even freubelen. Ik ga een poging wagen om zelf een memo/foto bord te maken.
Ik ook en voor de rest keuken poetsen, beetje opruimen in woonkamer/slaapkamers boven en koken vanavond
Ben net thuis van de kadowinkel. Moest spullen halen voor de vierdaagse die we lopen. Zometeen naar me moeder inhet ziekenhuis, hond uitlaten, dochter ophalen, boodschappen, koken en weer aanlopen met de 4daagse. Gisteren had ik het echt druk dus vandaag ff alleen de vaste dingen . Gisteren eerst grote boodschappen,Koken ( moest 3 uur eten want kwam niet naar huis vanuit zwemles) daarna hond uitlaten, Logepedie, school, vlug omkleden en eten, zwemles met 3 kleutersen neefje van 8 en daarna meteen door om 5 km te lopen. Half 9 was ik thuis en ging de kindjes maar is op bed leggen.
Hier vandaag (de bedoeling tenminste) wat opruimen, kind uit school halen en weer naar school brengen, eten koken, vierdaagse kuieren en dan met de voetjes omhoog
Ik ben net terug van wooncontract ondertekenen. Verder nog een beetje slapen omdat ik vannacht maar twee uur gepakt heb, en de kamer wat opruimen.
Werken en een poging doen mij daarop te concentreren... zit in een telefonische vergadering sinds 8h vanmorgen tot 4h vanmiddag pffff
Wat dacht je van genieten van het mooie weer! Heb net al gewandeld en wil vanmiddag stukkie fietsen met mn ventje en achter het huis in relaxed modus!