bij ons hebben ze deze week avond 4 daagse, nu wil ik onze uk ook wat geven met de intocht, maar geen idee wat. ze lust in iedergeval geen spek (zowiezo niet echt gek op snoep) nu kreeg ik van een kennis een ideetje een parapluutje met daar snoepjes aan, maar voorderest inspiratieloos. nog leuke tips
Bij de Xenos en jamin hebben ze erg leuke dingetjes voor de avond4daagse, boeketjes met snoepjes, medaille van chocola etc
Misschien daar wat tips op doen? Een bloemetje van snoepjes is simpel zelf te maken met sateprikkertjes bijvoorbeeld
Ik loop elke avond mee met onze oudste zoon, en voor hem heb ik een hele mooie grote medaille gehaald en hij krijgt een snoepbloemetje.
Je woont vast vlakbij me Geen tips om zelf iets te knutselen, maar bij de lilly's hebben ze speciaal voor de 4daagse dingen. Wat ik zelf graag geef is een hoorntje met spek, zit een tegoedbon voor een ijsje bij. Lekker en niet te zwaar voor de kleintjes! Woeps, ik ben een spuitelf, lust geen spek lees ik nu...
En vast ook vlakbij mij Onze dochter loopt ook mee, maar wel alleen de donderdag, ik kan niet elke avond oppas regelen voor de jongste. Maar ik heb een snoepketting en een grote chocolade medaille gekocht, die kan ze omhangen. Beide gekocht bij de trekpleister. De hema had ook veel leuke dingen. En met avondvierdaagse hebben de bloemisten ook hele schattige boeketjes met een lolly erbij in.
Regio Winschoten? Haha! Iets met chocola is ook niet eht handig als het zo warm blijft haha. Erg moeilijk inderdaad. Als je in winschoten woont, even langs de Mecca, misschien hebben hun leuke ideeën