Ik heb laatst ergens een pakket besteld... Toen ik het thuisbezorgt kreeg was ik zeer ontevreden over de inhoud. Het kwam totaal niet overeen met hoe het op het plaatje op internet stond Toen heb ik een boze mail gestuurd naar dat bedrijf dat ik zeer ontevreden over ze was en dat ik het geldklopperij vond en dat ik nooit meer wat bij ze bestel. Dat is een dag of 5 geleden dat ik die mail verstuurde. Ik heb nu nog niks gehoord... Kan ik nog een (excuus)mail terugontvangen of denken jullie dat ze er niks meer mee doen? En nu een vraag aan jullie: hebben jullie ook weleens een kat in de zak gekocht. Dus iets waar je niet over tevreden was? En heb je toen een klacht ingediend? Hoe werd die klacht afgehandeld?
Ohhh goed dat ik dit zie staan!!!! Herriner me dat ik vorige week maandag terug gebeld zou worden over drinkflessen voor de cavia's die lek waren!!! Waren ook bezorgd! Word behandeld alsof er niks is dus!!!
Als het een bedrijf is mag je het gewoon terugsturen hoor! Ze hoeven je je geld niet terug te geven, kunnen er ook voor kiezen om je een tegoedbon te geven, maar toch!
Nou ik heb ze wel echt nodig!! Heb al paar keer via de dierenwinkel besteld en ook elke keer lek. Dus vandaar deed ik het nu via internet! Maargoed het is dus waarschijnlijk een productiefout. Heb gebeld en ze zei: Ohhhja nee niks meer gehoord ga gelijk even bellen of er al wat bekend is! Nou schrijf t maar weer alvast bij volgende week in mn agenda
Ik heb maanden geleden een klacht gestuurd naar Nuby, de drinkflessen die ik gekocht had waren lek. Nooit meer iets van gehoord.
Maar onlangs heb ik ook een klacht gestuurd naar Ikea. Yosyp was met z'n handje klem komen te zitten in de versiering van zijn bed. Netjes een mail teruggekregen dat ze het door gingen sturen naar het hoofdkantoor en Yosyp heeft een grote knuffelkrokodil gekregen.
Het verschilt echt, heb wel eens binnen 10 minuten antwoord gehad. En ook weleens helemaal niet.. Maar als je via internet besteld kun je binnen 7 dagen de koop ongedaan maken, gewoon terugsturen en dan moeten zij je geld teruggeven..
Omdat ik het spul wat erin zat al gebruikt heb... Het gaat om een box for you. Dus met etenswaar en leeswaar... En iets voor op het toilet. Ik heb een paar verpakkingen al opengemaakt.
staat er niet ergens dat de inhoud van de box kan wisselen? dat staat er vaak bij nl met dit soort dingen... wel jammer dat t niet is wat je verwachtte
Heb je deze besteld? BoxforYou, gratis leuke producten ter kennismaking voor alle eenpersoons huishoudens in Nederland! - homepage Onderop de site staat dat de inhoud per box kan varieëren. De tijdschriften zijn niet actueel en eventuele acties kunnen verlopen zijn.
dit kan ik vinden op de website: De inhoud van de box kan per exemplaar variëren. De tijdschriften zijn niet actueel, eventuele acties kunnen reeds verlopen zijn. kortom de box hoeft niet zo gevuld te zijn als op het plaatje..
In dit geval denk ik dat je niks meer hoort, ik bedoel het is een 'gratis' box, wat kan je er dan van verwachten?
Nja "gratis" je betaald wel 7 euro voor verzend kosten. Dus helemaal gratis is hij niet. Maar omdat op de website aangegeven staat dat de inhoud kan variëren hoeft hij niet het zelfde te zijn als op het plaatje.. En krijg je alsnog geen reactie terug ( Of ze verwijzen je naar het stukje dat staat op de webiste )