Hoe werd jouw klacht afgehandeld bij een (web)winkel?

Discussion in 'De lounge' started by Dahlia, Jun 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dahlia

    Dahlia Niet meer actief

    Ik heb laatst ergens een pakket besteld... Toen ik het thuisbezorgt kreeg was ik zeer ontevreden over de inhoud. Het kwam totaal niet overeen met hoe het op het plaatje op internet stond

    Toen heb ik een boze mail gestuurd naar dat bedrijf dat ik zeer ontevreden over ze was en dat ik het geldklopperij vond en dat ik nooit meer wat bij ze bestel.

    Dat is een dag of 5 geleden dat ik die mail verstuurde. Ik heb nu nog niks gehoord...

    Kan ik nog een (excuus)mail terugontvangen of denken jullie dat ze er niks meer mee doen?

    En nu een vraag aan jullie:
    hebben jullie ook weleens een kat in de zak gekocht. Dus iets waar je niet over tevreden was? En heb je toen een klacht ingediend? Hoe werd die klacht afgehandeld?
     
  2. s1986

    s1986 Niet meer actief

    Ohhh goed dat ik dit zie staan!!!!
    Herriner me dat ik vorige week maandag terug gebeld zou worden over drinkflessen voor de cavia's die lek waren!!! Waren ook bezorgd!

    Word behandeld alsof er niks is dus!!!
     
  3. Als het een bedrijf is mag je het gewoon terugsturen hoor! Ze hoeven je je geld niet terug te geven, kunnen er ook voor kiezen om je een tegoedbon te geven, maar toch!
     
  4. s1986

    s1986 Niet meer actief

    Nou ik heb ze wel echt nodig!! Heb al paar keer via de dierenwinkel besteld en ook elke keer lek. Dus vandaar deed ik het nu via internet! Maargoed het is dus waarschijnlijk een productiefout. Heb gebeld en ze zei: Ohhhja nee niks meer gehoord ga gelijk even bellen of er al wat bekend is! Nou schrijf t maar weer alvast bij volgende week in mn agenda:)
     
  5. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Meestal krijg je geen mailtje terug..
     
  6. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb maanden geleden een klacht gestuurd naar Nuby, de drinkflessen die ik gekocht had waren lek. Nooit meer iets van gehoord.
     
  7. Eefke84

    Eefke84 Niet meer actief

    het kan ook best wel lang duren hoor..... 2 weken ofzo.
     
  8. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Maar onlangs heb ik ook een klacht gestuurd naar Ikea. Yosyp was met z'n handje klem komen te zitten in de versiering van zijn bed. Netjes een mail teruggekregen dat ze het door gingen sturen naar het hoofdkantoor en Yosyp heeft een grote knuffelkrokodil gekregen.
     
  9. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Het verschilt echt, heb wel eens binnen 10 minuten antwoord gehad. En ook weleens helemaal niet..

    Maar als je via internet besteld kun je binnen 7 dagen de koop ongedaan maken, gewoon terugsturen en dan moeten zij je geld teruggeven..
     
  10. Tamale

    Tamale Niet meer actief

    Ja, waarom stuur je het niet gewoon terug?
     
  11. Dahlia

    Dahlia Niet meer actief

    Omdat ik het spul wat erin zat al gebruikt heb...

    Het gaat om een box for you. Dus met etenswaar en leeswaar... En iets voor op het toilet. Ik heb een paar verpakkingen al opengemaakt.
     
  12. Cilla24

    Cilla24 Fanatiek lid

    Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    staat er niet ergens dat de inhoud van de box kan wisselen?
    dat staat er vaak bij nl met dit soort dingen... wel jammer dat t niet is wat je verwachtte
     
  13. consider

    consider VIP lid

    Jan 24, 2008
    14,037
    1,857
    113
    Provincie Groningen
  14. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    dit kan ik vinden op de website:

    De inhoud van de box kan per exemplaar variëren. De tijdschriften zijn
    niet actueel, eventuele acties kunnen reeds verlopen zijn.


    kortom de box hoeft niet zo gevuld te zijn als op het plaatje..
     
  15. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
  16. missym

    missym VIP lid

    May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    In dit geval denk ik dat je niks meer hoort, ik bedoel het is een 'gratis' box, wat kan je er dan van verwachten?
     
  17. noukie89

    noukie89 Niet meer actief

    je mag het binnen 7 dagen terug sturen als je niet te vreden bent
     
  18. Jeem22

    Jeem22 VIP lid

    Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag

    Nja "gratis" je betaald wel 7 euro voor verzend kosten. Dus helemaal gratis is hij niet.

    Maar omdat op de website aangegeven staat dat de inhoud kan variëren hoeft hij niet het zelfde te zijn als op het plaatje..

    En krijg je alsnog geen reactie terug ( Of ze verwijzen je naar het stukje dat staat op de webiste )
     
  19. Sisa

    Sisa VIP lid

    Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Oei dat is dan wel zonde waardevol...
     
  20. bloem82

    bloem82 VIP lid

    Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ik ben nu wel benieuwd wat er allemaal in zat :)
     

Share This Page