Hallo, Ik heb een vraagje. Ik ben sinds vorig jaar augustus gestopt met de pil. Ik heb toen 2 cyclussen gehad van 42 dagen. Daarna 4 cyclussen van 32-36 dagen. Dus ik had vorige week ongesteld moeten zijn. Dat is dus niet gebeurd. Ik heb afgelopen vrijdag getest en die was negatief. Inmiddels zit ik op dag 39 en ik ben nog steeds niet ongesteld en ook heb ik geen bruinbloed verlies (dit heb ik altijd een paar dagen voordat mijn menstruatie begint). Mijn tepels doen wel heel erg zeer, dit heb ik normaal rond mijn eisprong alleen afgelopen keer niet (je hoeft er maar langs te gaan en het doet al pijn). Als ik spring ofzo dan doen mijn borsten ook pijn (heb ik ook als ik ongesteld ben). Verder heb ik wel een klein beetje buikpijn. En vorige week had ik veel waterige afscheiding en veel helder slijmverlies (had ik ook rond pasen, toen ik mijn verwachte eisprong zou moeten hebben gehad). Het waterige afscheiding en slijmverlies is nu over. Hoe kan het dat ik nog niet ongesteld ben of dat ik negatief getest heb? Ik hoop dat iemand mij een stapje verder kan helpen. Groetjes Patricia
ja het is heel vervelend om overtijd te zijn ik weet er ook alles van ik moet 15 mei naar de gyn ik hoop dat jij snel meer duidelijk heid hebt en niet zo lang hoeft te wachten
Ik ben vorig jaar februari gestopt met de pil en mijn cyclus is nu ook weer behoorlijk van slag, ik dacht de afgelopen maanden dat t redelijk op orde was, maar deze ronde is t weer helemaal mis.. Als je gestopt bent met de pil, kan het dus best een tijdje duren voor alles weer helemaal op orde is en misschien blijft het wel drama (zoals bij mij nu al ruim een jaar).. Hoop voor jou dat het snel wat regelmatiger wordt, want het is echt om gek van te worden..
@ jorietje, hier hetzelfde. Dacht dat het op orde was, maar ondertussen ook alweer 18 dagen overtijd. Voglens de huisarts kan het wel een jaar duren (na het stoppen met de pil) voor dat alles weer op orde is!