Ik kan niet wachten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bernese, 27 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Ik wil gewoon even mijn verhaal delen.

Zo'n 5 maanden geleden kregen wij tot onze schrik een miskraam met 11 weken. Vreselijk verdrietig! Mijn lichaam is snel hersteld maar het mentaal verwerken was erg moeilijk en nu is het soms nog moeilijk maar we zijn ons wel opnieuw gaan richten op de toekomst.

Nu moet ik 1 deze dagen ongesteld worden, of naja liever niet natuurlijk! Ik vind het deze maand om 1 of andere reden veel spannender! Heb het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn! Maar wil mezelf ook niet te veel hier aan hechten omdat ik straks anders heel teleurgesteld zou kunnen zijn. heb allerlei vage klachten maar sommige heb ik ook wanneer ik ongesteld wordt. andere juist totaal niet (kokhalsneiging, droge ogen). ik zit nu op dag 27 en wil eigenlijk wachten tot vrijdag voordat ik voor het eerst een testje waag en aan de andere kant kan ik niet wachten! Vind het zo spannend heb kriebels in mijn buik!

Wou mijn verhaal gewoon even delen aangezien ik het er nu met niemand anders over kan hebben. (wil iedereen verrassen als het zo is)

Meer dames die in spanning zitten?

2. Amintah

Amintah Lid

27 jul 2016
    33
    0
    0
    Hier is het ook zo spannend aan het worden :)

Ik zit nu op 11dpo, nog steeds witverlies en voor de rest amper/weinig klachten. Aangezien mijn LF gewoonlijk 13 dagen is, weet ik het zaterdag normaal gezien wel.. (allé eigenlijk vrijdag al, het kondigt zich altijd een dag op voorhand aan met bruinverlies :( )

3. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Spannend Amintah!
    Kan jij je een beetje beheersen om te testen? Ik vind het wel erg lastig maar weet pk dat het misschien beter is.

4. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    En inmiddels getest..?
    Ik herken je verhaal een beetje, ik heb vorige maand een mk gehad. Gisteren voor het eerst ongesteld geworden, deze cycus gaan we er weer voor. Maar jemig, ik vind het nu al spannend terwijl ik nog gewoon ongesteld ben. Zoals je schrijft willen wij ook door en dat kan alleen door ons op de toekomst te richten.
    Ik ben heel benieuwd hoe jullie dat doen en natuurlijk wat de uitkomst van je test is!

5. Lysette1988

8 apr 2013
    38
    0
    0
    Ik wilde vorig jaar al voor een 2de gaan alleen was mn man er nog niet klaar voor. Afgelopen cyclus had ik heel egoïstisch besloten dat manlief er wel aan zou wennen als het zo was en ben ik met ovulatietesten opzoek gegaan naar mn eisprong en de dgn ervoor flink geklust. Tot mn verrassing zei mn man na mn eisprong dat hij klaar is voor een 2de en vertelde ik dat het misschien al wel raak kon zijn... wij beide erg blij en gelukkig maar nu kan ik woe pas een vroege test doen en na zondag ben ik pas overtijd maar vind het ook erg spannend!! Heb van die goedkope testjes voor wanneer ik mij niet in kan houden en de dure testen bewaar ik voor woe en zondag. Maar hoe groot is de kans dat het in 1x lukt....
    zo onwijs zenuwachtig!!! Dat ik er slecht van slaap 😯

Deel Deze Pagina