Ik kan niks meer doen op deze manier...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by beauty2012, Jun 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

Oct 25, 2011
    359
    0
    0
    maak er een spelletje van als onze kleine zo deed of doet ga ik even kiekeboe spelen met haar, ze moet er altijd om lachen en na een paar keer ziet ze een speeltje en gaat ze daar mee spelen en dan loop ik helemaal uit zicht.
    Misschien helpt het.

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Draagdoek!

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hihi heel herkenbaar.

Onze jongste is een handenbindertje op het moment voor mij. Hij is nu eenkennig aan het worden en heeft nu verlatingsangsten.

Ik moet gewoon altijd in het zicht zijn en mijn handen vrij hebben voor hem.

Hij kruipt en stapt (achter zijn loopkar) hele dagen als een schaduw achter me aan. En als ik dan de keuken in ga en het hekje dicht doe gaat hij hartverscheurend huilen....hij wil bij me zijn. Kan me gewoon zien, maar hij wil me vast kunnen pakken, aanraken zeg maar. ALs dat kan is het goed.

Dus ik doe ook hele dagen spelletjes zodat hij kan leren dat ik echt niet weg ben als ik een meter verder ben dan hij.

En ik doe het huishouden als mijn oudste op school zit en hij slaapt. Dan zorg ik ook dat het eten of gekookt is of klaar gezet.

Dat zodra de heren uit school/bed zijn, ik mijn handen vrij heb voor ze.

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    De eerste maanden heeft hij ook in de bondolino gewoond tegen me aan, heerlijK!! Maar hij is nou 11.3kg en aan je buik is dat niet te doen meer ;)

Share This Page