lucht plopjes/ borreltjes in buik ?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Behappy, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik heb af en toe erge plopjes of borreltjes in mn buik..
    ik voel t echt borrelen zeg maar ..
    herkent iemand dit ?

doet geen zeer ofzo maar tis een apart gevoel

2. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Dit ken ik wel, dit had ik ook nog voor dat ik een test moest doen!

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

ja tis een vreems gevoel .. ik voel t echt borrelen hihihi

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ja hier ook.
    Denk dat het de darmen zijn!

5. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb sinds een dag of 4-5 hetzelfde... darmpjes lijken te borrelen en een licht ongi achtig gevoel in buik, maar geen ongi die doorkomt. nog steeds wit cremig slijm...
    nog 2 dagen voor nod...
    Ppfffff dat wachten eh...

6. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Meestal zijn plopjes/luchtbelletjes de eerste bewegingen van de baby maar met 7 weken kan dat nog niet, dan is het echt nog zo'n garnaaltje.

Misschien gewoon je darmen??

7. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat zijn gewoon je darmen hoor, dat is heel normaal. Lekker laten borrelen:D

8. Ik heb er mijn laatste blog aan gewijd. Het is zo grappig, mijn ega heeft het zo erg, dat d'r buik ervan beweegt. Al moet ik zeggen, dat het gisteren minder was. Ze dacht zelfs, dat het de baby is. En in de avond was het echt een rare gewaarwording. Het leek net een voetje ofzo. Maar we hoorden niks. Hoor jij wel iets?

OH, en ik heb dus moeten vertellen, dat het niet de baby was, omdat die nog te klein is. Heb moeten uitleggen, dat het de darmen zijn.

En zie ook http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/342554-klein-buikje-2.html Hier heb ik er ook over verteld in het topic.

9. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Als je zeven weekjes bent, zijn het je darmen..Kindjes zijn nog garnaaltjes en hebben geen voetjes of handjes. Zelfs bewegen ze nog niet.
    Dat begint rond een weekje of 8, en dan is het puur wat wiebelen. Dan beginnen pas de stompjes te groeien.
    Haha dus een voetje kan je zeer zeker nog niet zien.

Je hormonen zorgen ervoor dat je darmen reageren, meer borrelen..geen kindje puur darmen..

CRL table

Vanaf zeven weken is het kindje een boontje van krap 1cm hihi..die kan je niet voelen.

10. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    ik had dat ook dat tenminste bij mij baarmoeder 2keer achtermekaar en dat is op dat dag dat ik posi testte .. echt zo apart! ..ik voel nu aan mijn linker kant echt alsof het daar aan het groeien is echt bezig is zegmaar ..heel apart had het niet bij de eerste ..

Deel Deze Pagina