hallo meiden hebben jullie ook zo problemen met het kastje.wij wel of er zijn zenders weg of is traag of spring over na een andere zender.. ik heb ziggo gebeld er over en die man zei o dat is wel vreemd als het nog keer gebeurd kan je hem opsturen ter reparatie en dan heb je hem een week later terug. dus moeten we een week zonder kastje zitten dat zie ik eigenlijk niet zitten..gisteren hebben we de reset gedaan installatiefout moest een ander net nummer zijn. dus meiden hebben jullie er ook problemen mee??
Ja hier ook! Zowel boven als beneden reageert hij traag. Maar m'n man is IT'er en die zegt het ligt aan het kabelsignaal. Die zou wat sterker moeten zijn in dat geval, want hij heeft nu gewoon moeite met het zoeken naar de zenders en reageert daarom trager. (Hij zit bij ons vaak rond de 75 of 80% signaalsterkte) Ter reparatie opsturen vind ik trouwens echt een enorme dooddoener dat Ziggo dat zegt, daar schiet je niks mee op. Dan kan je hem net zo goed even zelf resetten. Ten tweede ben je hem geen week maar tussen de 4 en 8 weken kwijt. Ik heb daar op de helpdesk gewerkt dus weet een beetje waar ik over praat.. had elke dag boze klanten aan de lijn die hun decoder veel en veel langer kwijt waren... Dus check even je signaalsterkte. Een signaalversterker kan je altijd bijkopen mocht het nodig zijn, Ziggo is namelijk niet verantwoordelijk voor bekabeling binnenshuis.
Geen problemen mee. Heb je geprobeerd om het kastje te updaten? Bij de instellingen, installatie kan je kiezen voor software updaten.
Oh ja, wij hebben maaaaaandenlang ellende gehad met dat stomme ding. En nog steeds is het niet ideaal, maar we kunnen wel prima kijken. Enige is als we iets hebben opgenomen/gepauzeerd en we willen een stukje doorspoelen, dan schiet 'ie vaak ineens 15 minuten vooruit, waardoor je alsnog terug moet spoelen. Super-irritant, maar ach - das het enige probleem dat wij nu nog hebben. Bij ons lag het trouwens voor een groot deel aan het aansluiten. We hadden de instructies gevolgd en er een splitter tussen gezet, maar dat bleek helemaal niet te moeten! Sinds die er tussenuit is, gaat het wel een stuk beter...
Oh, dringt nu tot me door dat je het hebt over de ontvanger. Wij hebben een recorder, geloof ik. Das weer anders, toch...?