Ah wat vreselijk kut voor je zeg. Dat zijn echt de leukste filmpjes en foto´s en wat erg als je die idd kwijt zou zijn. Dat is zeker een jankbui waard. Ik hoop toch dat ze misschien bij de foonwinkel je nog kunnen helpen? Ik ga niet roepen ´heb je niet gebackupt dan´ want daar heb je nu niks aan en daardoor ga je je ook niet beter voelen. Echt klote dit voor je.
ja dat moet je ook niet zomaar doen, dan ben je zowieso alles kwijt! Nou dat is wel knap lullig ja! Ik hoop dat je idd een back up hebt of ook op andere toestellen wat kliekjes hebt gemaakt. zonde, ik zou hem simlock vrij maken (hier ook 10,00 dacht ik) en dan weer gebruiken. voor 10,00 heb jij niet zo'n leuke mobiel.
Ik eh, denk dat TS inmiddels begrijpt dat ze 'dat niet had moeten doen' TS, ik weet niet of het ook op de Iphone mogelijk is, maar er zijn op internet een heleboel programma's waarmee je verwijderde bestanden van je computer of SD kaart weer terug kunt halen. Misschien kun je daar eens naar vragen bij een telefoonwinkel.
Ochjee wat naar..! Daar zou ik ook om janken. Met foto's en filmpjes ed ben ik heel voorzichtig. We hebben twee externe harde schijven en alles wordt regelmatig opgeslagen. Ik zou met je telefoon naar een winkel of zo'n reparatie shopje met tweedehands mobieltjes gaan en je probleem uitleggen. Wie weet kunnen ze je ergens mee helpen. Ok hoo het voor je! En ja, die i phone's zijn fijn en mooi, maar zeker breekbaar! Als ie iets verkeerd valt issi aan diggelen.
Mja simlockvrij maken heeft nu even weinig toegevoegde waarde denk ik. En als hij gejailbreakt was... Was hij simlockvrij geweest ook. Anyway.. Enige hoop is dat iemand heeft ingesteld dat hij naar iCloud backupt.... Want dan staan je fotoos nog WEL ergens... Dus beter even het betreffende broertje bellen (als hij naar je pc had gebackupt had je het wel geweten tenslotte.) @TS: al gebeld?