We zijn de nacht van vrijdag op zaterdag terug gekomen van een ontzettend leuke vakantie. Voor we op vakantie gingen zei ik nog tegen mijn man dat ik beter even wat urine kon laten controlen bij de HA omdat ik een blaasontsteking vermoedde, dit omdat ik al harde buiken kreeg en toch veel pijn in buik had. Dit is door de vakantiedrukte erbij ingeschoten. Maandagmorgen op controle bij de VK en vermeld dat ik toch best veel harde buiken had voor deze termijn (15wkn) en veel buikpijn had. Toch maar even voor de zekerheid een blaasontsteking uitsluiten. Gisteren is alles nagekeken en ik blijk geen blaasontsteking te hebben, alles is helemaal schoon. VK weer gebeld op haar verzoek om de uitslag te bespreken. Nu moet ik dus een aantal dagen volledige rust houden en daarna moet ik het heel langzaam weer opbouwen en enkel met een buikband om mag ik wat huishoudelijke taken verrichten over een paar dagen. Het liefste zag ze ook dat onze dochter een paar dagen ging logeren en ik echt bedrust nam. Nou dat laatste vind ik voor nu nog niet echt een optie. Mijn man is onderhand bezig met een bijkeuken bouwen zodat boven de waskamer een babykamer kan worden, dus hij is druk bezig. Ondertussen zit ik dus een beetje in huis, niks te mogen doen, zien hoe het als maar smeriger wordt in huis. Een stofzuiger mag ik absoluut niet erdoor halen, en kan ook niet van mijn man verwachten dat hij tussen het bouwen door maar even komt stofzuigen. Ik verveel me stierlijk, want ik heb genoeg wasgoed, koffers nog de laatste dingen leeghalen, schoonmaken etc, maar ik mag het echt niet. Net even in een onbewaakt ogenblik mijn splinternieuwe HTC op de bank laten liggen, binnen bereik van mijn dochter. Ze mag met mijn oude telefoon spelen, daar zit mijn oude simkaart nog in en via de wifi kan ze dan Bumba kijken op youtube. Met mijn nieuwe telefoon mag ze niet spelen, maar ja zij kent dat verschil ook niet. Dus verantwoording van mams om er om te denken. Net dus niet gedaan. Ze heeft hem gepakt en op het beeldscherm over de vloer heen geschoven. Aangezien ik dus niet mag stofzuigen is die nou die heel schoon en ligt er wat zand. Je raad t al, mijn scherm vol met krassen. Ik baal nu echt zo enorm!! Om mijn eigen stomme fout om m te laten liggen, maar te meer ook omdat ik gewoon niet kan en mag doen wat ik graag wil doen! Ik denk dat ik ff mijn frustratie eruit wou typen. Nu steeds lopen zeiken als een hormonale zwangere miep tegen mijn man die hard zn best doet alles af te krijgen wil ik liever ook niet. Dus, jullie waren even de pineut. En eerlijk, het lucht op Bedankt dus voor t luisteren naar mijn klaagzang, nu eerst een betere opbergplek zoeken voor mijn splinternieuwe htc met krassen
Ach dat is ook rot voor je. Beterschap en hopelijk ziet de wereld er morgen weer een stuk vrolijker uit.
Aah, als je niet letterlijk aan het andere uiteinde van Nederland zou wonen zou ik even voor je komen stofzuigen. Hopen dat 't snel allemaal weer beter wordt
Gelukkig valt t na even relativeren best wel mee, maar soms heb ik nogal van die hormonale momenten waar ik t liefste even alle frustratie eruit wil gooien en waar elke druppel dan ff te veel is en ik een enorm drama kan maken van iets wat behoorlijk onbenullig is. Zoals nu dus Maar erg lief dat je had willen stofzuigen
Kan jij niet beter een paar dagen gaan logeren i.p.v. je dochtertje? In een huis waar verbouwd wordt en waar opgeruimd moet orden kun je niet rusten!