Jeetje Dat is echt verschrikkelijk. Het lijkt me toch zo'n simpele afspraak, en in een goede relatie hoef je niet eens geheimzinnig te doen dus ik snap wel dat je dan zelf maar gaat checken. Nah echt, vind het zo rot voor je..
Hij heeft het zelf veroorzaakt, als hij vanaf het begin eerlijk was geweest, hadden hij en jij niet in deze rotsituatie gezeten. Je hebt hem je vertrouwen gegeven voor de tigste keer, genoeg is een keer genoeg, denk aan je kids, JIJ en HIJ zijn HUN voorbeeld, doe wat het beste is voor hun en jezelf. Creeer de rust die de kleintjes en jij nu heel erg nodig hebben. Veel Sterkte toegewenst
Pfff, wat moeilijk.... Heel veel sterkte de komende tijd! Ik heb makkelijk praten omdat ik niet in die situatie zit, maar zou idd kijken of er nog genoeg is om verder te gaan. Als je besluit hem nog een kans te geven heel erg duidelijk maken dat het de aller, aller, allerlaatste kans is, als hij die verprutst is het over en uit. Voor jullie kindjes is het natuurlijk niet ideaal als papa steeds verhuist En daarnaast verdien je natuurlijk ook beter! Misschien is relatietherapie inderdaad een optie?
nou duidelijk, beantwoord de volgende vragen 1. ben je bereid om te wonen met iemand die liegt? nee, ga door naar vraag 2 2.ben je het waard met iemand samen te zijn die ten alle tijde te vertrouwen is? nee, ga door met je ex, ja ga door naar vraag 3 3. je wilt graag iemand om samen mee voor je kinderen te zorgen, denk je dat je nog genoeg jaren hebt om diegene tegen te komen? ja, ga door naar 4. nee, ga door met je ex 4. Zijn er betrouwbare leuke mannen die jou waard zijn? Ja, zoek/wacht af/ etc. Komt goed! nee? ga terug naar af. succes
Is een moeilijke situatie meid, maar soms is houden van niet genoeg. Vertrouwen is toch wel de basis van een relatie. Hij heeft je vertrouwen al eerder beschaamd. Ik zou het heel moeilijk vinden met iemand samen te zijn die je niet 100% kan vertrouwen. Ik zou altijd een wantrouwend gevoel hebben als hij zn telefoon bekijkt, smst, wappt of whatever. Laat staan als hij niet bij je is. Ik denk dat je voor nu de juiste keus heb gemaakt. Toekomst weet je nooit, maar zorg dat je je eigen leventje op orde hebt en niet afhankelijk van hem wordt/bent. Ik ken je van eerdere topics, je bent een sterke vrouw!!! Als je je hart eens wil luchten pm me. Woon ook in rdam trouwens Sterkte!!!
zo een paar uurtjes later en ik ben achter zo ontzettend veel dingen gekomen. het is heel moeilijk uit te leggen, ja mn vriend, ex vriend weet ik veel hoe ik hem nu moet noemen is ontzettend fout geweest met het contact maar na wat speurwerk en dingen uit het verleden die zij mij zelf heeft verteld weet ik nu waarom ze hem plotseling smste. ik weet nu wat ze allemaal besproken hebben (omdat ze dit al velen malen eerder heeft geflikt met andere relaties, zo dom dat ik het niet inzag) en het klopt allemaal want zonder het te vragen heb ik aan mn vriend verteld wat zij hem allemaal te vertellen had. hij zei klopt allemaal dus je hebt haar gesproken? nee hoor ik heb haar niet gesproken, ik ken dit verhaal. hij snapte er niks van natuurlijk en ik kan het nu ook niet hier zetten hoe ik dat precies allemaal weet en wat ik vervolgens heb gedaan omdat zij hier ook zat/zit. als het "voorbij" is krijgen jullie het wel te lezen
Meid kies voor jezelf en je kids, als ik je laatste post goed heb begrepen is hun contact meer dan vriendschappelijk ( sorry als ik het verkeerd begrijp ) ben bebieuwd naar de rest van het verhaal. Sterkte meid en denk aan jezelf en je kids!
Wat zij ook gedaan of gezegd heeft doet er helemaal niet toe. Jouw man is er op ingegaan en dat zegt genoeg.
Ik zou niet meteen je opleiding annuleren meis... dat is pas over een half jaar, wie weet wat er nog tussendoor komt. Ik zou sowieso met de vader van je kinderen (zo noem ik hem maar) met iemand onafhankelijk gaan praten. Ook al ga je wel uit elkaar, dan moet je toch voor de kinderen de dingen goed geregeld hebben en het liefst ook uitgesproken. ik ga geen oordeel vellen over je vriend, vriendin of over jou. Als je er zelf middenin zit kan je er toch niet objectief over oordelen en wij lezen nu alleen jouw kant van het verhaal.
dat klopt, ik zou ook graag zijn kant van het verhaal willen vertellen en ik laat echt niks weg om mijn kant van het verhaal er sterker uit te laten komen. zij belde hem dus een tijd geleden op zomaar uit het niets want ze zat niet lekker in haar vel (depressie zei ze) van mijn vriend weet ik dat hij dat heel serieus neemt omdat hij in zijn omgeving depressieve mensen heeft meegemaakt waarbij het niet goed is afgelopen. hij sprak dus tot haar ook betreft haar relatie want dat liep ook niet zo vlotjes. hij zei tegen haar je moet met hem blijven praten enz enz. hij liet af en toe ook dingetjes los dat hem dwarszat maar daar ging ze niet op in en bracht het verhaal weer terug naar haar probleem. hij heeft al die gesprekken gewist omdat hij wist dat ik woedend zou worden maar zodra de kans er was, hadden ze contact. hij heeft mij gisteren echt duidelijk gemaakt dat er totaal niks intiems was ook tijdens de gesprekken nooit die kant op gegaan. en ik kruip nu niet terug maar ik weet wel dat dat waar is omdat ik weet wat haar plan was/is en hoe ze dat aanpakt. ik ken haar goed en omdat ze dit al eerder heeft gedaan met een ander en mij dus alles vertelde wist ik precies hoe de gesprekken tussen haar en mijn vriend zijn verlopen. ze maakt een soort omweg..niet gelijk to thé point. ik snap dat jullie niet precies weten wat ik daarmee bedoel maar leg het echt uit zodra dit over is
Ik snap wat je bedoelt meis Maar nogmaals het is jullie leven en wij kunnen hier allemaal wel wat roepen, dat je vriend een klootzak is, dat je vriendin een klootzak is dat jij dom bent als je bij hem blijft, enz. Maar we weten allemaal dat een relatie complex is en dat van buitenaf een oordeel vellen makkelijk is maar als je erin zit, en dat zit je met je hart, je daar niet zo makkelijk over denkt. Ik hoop dat jullie er gewoon uitkomen. 1 klein advies: laat de kinderen hier zoveel mogelijk buiten
Ik denk dat ik bovenstaand verhaal wel begrijp, maar 1 ding moet je even niet vergeten. Hij heeft dit verborgen voor je gehouden. Jullie hadden 1 duidelijke afspraak gemaakt en hij heeft zich hier niet aan gehouden. Als hij verstandig was geweest had hij toen zij hem een berichtje stuurde/belde jou in moeten lichten hierover. Jullie hadden immers een afspraak hierover. Nu verkoos hij haar boven jou en ik snap dat hij het niet durfde te vertellen omdat dit allemaal nog erg hoog zit bij jullie, maar hij had dat wel moeten doen. Dit is wel iets waar jullie heeeeeeel erg goed over moeten gaan praten, want mochten jullie wel weer verder gaan dan is dit geen basis om te beginnen. Ook lees ik in je beginpost dat je hem eigenlijk helemaal nog niet vertrouwd, ook dit moet je eerst voor jezelf goed uitzoeken, want wil je echt verder met iemand die je niet kan/wil vertrouwen. Natuurlijk is het zo dat als het waar is wat je zegt niet alles aan hem te wijten is, maar hij had je in iedergeval in vertrouwen moeten nemen en moeten zeggen dat ze contact had gezocht.
Jezus wat een verhaal. Jij moet je echt super slecht voelen zeg... Ik zou niet weten wat te doen in jouw plaats maar chapeau dat je de moed gevonden hebt hem eruit te gooien... En aan zen reactie te zien was hij blijkbaar nog bij je omdat hij anders niet weet waar hij heen moet. Heel veel sterkte voor de komende tijd!
de kinderen laat ik idd hier zoveel mogelijk buiten, schoonmoeder komt later op ze passen en ik ga dan naar haar huis om met hem te praten. heb ook niet eerlijk tegen ze gezegd waar papa nu is. heb gezegd dat hij aan het werk is
Wel een hele lieve schoonmoeder heb je die toch ook zeker jou kant van het verhaal kiest. Meis we kunnen je aan horen advies geven. Jij kent hem het beste. Als je er als nog voor gaat. Iemand schreef het al ga eens in relatietherapie. Kijken wat daar uit komt. Liegen is nooit fijn maar heeft vaak verschillende redenen. En die vriendin waar jij het over hebt. Zijn mannen verslinders zo klinkt ze me in de oren ze gaan over lijken. Om mannen weg te kapen bij hun gezin en vrouwen. Ga er voor wat er ook gebeurt.
en zo is het ook, ze heeft al eerder bijna een huwelijk (van haar baas wel te vertstaan) kapot gemaakt zij is was toen 23 hij 55.. pfff weet ook echt niet wat me bezielde nog met haar om te gaan.
Fijn dat je nu weet hoe het zit. Maar je hebt hopelijk toch wel nog even goed met je mannetje gepraat, want dat hij toch weer contact met haar had tewijl jullie hadden afgesproken dat dat niet zou is natuurlijk nog steeds uit den boze. Gelukkig kon jij nu relativeren wat er gebeurt zou kunnen zijn en heeft hij nog de kans, maar het had net zo goed jullie relatie kunnen kosten en dat had hij je niet eens kwalijk kunnen nemen na jullie afspraak.