Is zeker een mooi kaartje en ook geen dip ofzo. Dus dat hoeft niet eens. En echt doorstijgen is bij jou ook pas 14 dpo zo te zien.
Een dip heb ik nooit gehad. Bij mijn eerste zwangerschap (welke niet goed gegaan is) had ik een heel ander kaartje. Toen heb ik trouwens wel een innestelingsbloeding gehad maar de 2e keer niets van dat. Ik heb geen idee hoe ik de link naar 1ste kaartje moet geven dus heb er maar een foto van gemaakt. Bekijk bijlage 313032 Ook hier zie je dat ie bij mij laat doorstijgt. Overigens vond ff deze wel tricyclisch en de laatste niet
@Babke, ik vind je kaartje nog steeds mooi en zelfs hoopvol, want laatst las ik op internet over een innestellingsstijging (ik dacht dat alleen een dip kon) maar op die site is hierna onderzoek gedaan.. het zou gaan over een eenmalige stijging, zoals jij die hebt op 8 dpo...
Wat een k*t zooi! Ik had het zo voor je gehoopt! Snap dat je het even helmaal beu bent! Vanuit hier een digi-knuffel, maak er maar een goede baaldag van waarin je jezelf maar goed verwent.
Nou heb ik gisteren twee keer na elkaar getempt 37 en 37,1. Zat vijf minuten tussen denk ik. Heb 37,1 genomen maar had eigenlijk 37 moeten doen he? Dan ziet het er minder dipperig uit. Nou ja afwachten maar weer.
En.... Weer klaar ja. En al die mede pcoers worden ook zwanger, waarom wij dan niet? Ik heb nu een afspraak gemaakt, want ik wil dat ze mijn mans zaad eens checken. Leuk hoor samenlevingstest, maar hoeveel het er waren werd niet gezegd.
huh is er in al die tijd nog geen zaadonderzoek gedaan dan? Tja en een samenlevingstest ...bij ons doen ze m niet meer om dat er te veel onduidelijkheid is over wat de waarde ervan is. Ik geloof dat er niet meer vrouwen zwanger werden die een positieve slt hadden tov degenen die een negatieve slt hadden.
Nee stom he? Gisteren gehoord dat zijn broer oom wordt van zijn schoonzus. Oh wat had hij de ziekte erin zeg!
Ow ja babke echt rot zeg. Vind het verstandig dat je man eens gecheckt wordt, lijkt me goed. Wat is zo'n samenlevingstest eigenlijk?