Hi dames, Het is officieel, ik ben m'n ei kwijt. Nadat ik 28 feb een kijkoperatie heb gehad, was m'n cyclus al erg apart. Helemaal niet gevoeld wanneer m'n ei was, maar helaas niet goed genoeg getempt. Nadat ik 1 dag over m'n langste cyclus was en toch ongesteld werd deze cyclus wel goed aan het tempen geslagen, omdat het me niet helemaal lekker zat. Nu zit ik dus op dag 16 en heb ik nog steeds geen ei gevonden. Normaal heb ik h'm altijd op dag 12 of 14, soms dag 13. Aangezien gisteren m'n temp steeg had ik het idee dat hij inderdaad dag 14 is geweest, maar vandaag is m'n temp weer gedaald :s Nog even wat extra info, dinsdag heb ik gigantische buikpijn gehad, waardoor ik eigenlijk dacht dat m'n ei toen sprong. Zoals jullie wel lezen snap ik er helemaal niks meer van Kaartje: 3baeab Ovulation charts on FertilityFriend.com
Dat is indredaad een beetje apart om het zo maat te zeggen. Als die vandaag niet zo laag had gezeten zou ik zeggen dat je je ei gister hebt gehad......Even een paar dagen aankijken meis wat je temp gaat doen. Zit helaas niks anders op. Succes.
Volgens FF heb ik uiteindelijk donderdag m'n ei gehad. Temp isondertussen nog steeds keihard aan het schommelen, nog nooit gehad :s
Als ik nu zo je kaartje bekijk, staat het kruis eigenlijk best op een logische plaats. En dat schommelen heb ik ook wel eens. Ik ben ook wel eens zo extreem stabiel geweest dat ik 1,5 week dezelfde temp had (thermometer steeds getest om te kijken of dat ding het ook wel deed). Het kan wel eens gebeuren. Succes!!
He Babke! Zeker lang geleden. Hoe is het? Zag dat het spannend was voor je, maar zie nu dat je temp weer gedaald is Ik heb er weinig vertrouwen meer in, maar wie weet inderdaad Esther, kruis staat inderdaad op een best logisch plaats, stomme is alleen dat ik dinsdag echt eisprong pijn heb gehad. Dus ik zou zeggen dat ik h'm dinsdag al heb gehad. Maar goed, dat zie ik komende week wel, of ik wordt dinsdag ongesteld of donderdag. Thanks in ieder geval!
@prettymuffin Nou lees ik ook wel dat de pijn groeipijn is ipv springpijn. Als dat zo is hoeft ie niet per se dinsdag gesprongen te zijn. Het zijn wel opeens de rocky mountains na je ei, maar wel met een stijgende lijn. Bijzonder
Bouwjaar zou ook nog kunnen, al heb ik eigenlijk altijd pijn gehad op de dag van eisprong. Vervelende is dat ik in feb een kijkoperatie heb gehad en sindsdien m'n lichaam helemaal in de war is. Vorige ronde verschrikkelijk veel last gehad van m'n darmen de hele ronde en uiteindelijk 1 dag overtijd ongesteld geworden. Nu dus weer een ei die een beetje kwijt is. (lijntje kwam pas zondag tevoorschijn). Inderdaad beetje rocky mountains, al was dat mooier geweest als die 36.7 pieken er dan niet hadden gezeten, dan was het echt een stijgende lijn. Nu weet ik niet zo goed wat ik ervan moet denken Ben er zo klaar mee, elke keer dat hopen
Weer even een klein vraagje voor jullie, vanmorgen twee keer m'n temp gemeten en ik weet niet zo goed welke ik nu moet kiezen. De eerste keer was om kwart voor 7, omdat ik m'n wekker had gezet. Normaal snoez ik dan door tot kwart over 7 / half 8 en temp dan. Temp was om kwart voor 7 36.6. De tweede keer was om kwart voor 10 toen ik echt wakker was. Temperatuur was toen 36.8. Normaal snoez ik dus van half 7 tot kwart over 7 en neem dan m'n temp op. Ik neig nu dus heel erg naar die van kwart voor 10, omdat dat veel dichter bij m'n normale situatie in de buurt komt. Vervelende is alleen dat die temperatuur dus hoger is en dus best wel wat hoop gaat genereren, terwijl de eerste temp laat zien dat ik dinsdag ongesteld ga worden waarschijnlijk. Wat zouden jullie doen?
Kwart voor 7 ligt dicterbij je normale tijd, ik zou die pakken. hoop voor je dat je temp morgen nog omhoog schiet ...