Haha ik heb zo'n vriendin. Wou haar echt een Oscar geven voor beste actrice. Tot ik erachterkwam dat het geen toneelspel was en ze echt lam was. Ik denk nog steeds aan een soort placebo-effect!
Van witte wijn geen last. Alleen last als ik dingen begin te mengen. Dan ben ik ziek. En dan hoef ik echt maar 2 dingen te hebben gehad om al prijs te hebben. Hier dus meestal standaard witte wijn . Overigens stop ik meestal echt wel na 2 à 3, of ik gooi er op zijn minst frisdrank of water tussen. Van rode wijn ben ik overigens meestal direct misselijk (na een half glas). Die drink ik dus echt niet meer.
Ik heb met wijn altijd vreselijke hoofdpijn de day after ik houd het dus meestal lekker op een biertje. Tenzij bij het eten ofzo, (bijv sushi en bier is GEEN goede combi!) Drink eigenlijk verder niks geen sterke drank ofzo. Hooguit bij de koffie af en toe een amaretto oid.
Ja, dat is hier ook. Het is echt de wijn die mij zo duivels maakt . Bier nergens last van dus, maar mengen moet ik helemaal niet gaan doen. Dan eindig ik inderdaad in een innige knuffelsessie met het toilet en doe ik dingen die ik heel erg jammer vind de volgende dag. Dat doen we dus ook al even niet meer.
Huh, ik dans juist NIET met in mijn onderbroek op de bar hoor. Nooit gedaan ook... Tenminste, zover ik mij dat kan herinneren.
Ik ben na twee wijntjes al zo melig als een meelworm Vriendin en ik krijgen de fles nooit leeg samen. Het slaat echt nergens op waar we dan om moeten lachen Drink zelden hoor, nu al helemaal niet natuurlijk. Ik geniet meer van een lekker glas frisdrank bijvoorbeeld, zodat ik de controle over mezelf niet kwijtraak
Ik krijg van wijn altijd zo'n koppijn, ik drink dit dan ook alleen bij het eten met glaasjes water erbij. Normaal drink bier of bruine rum. En nu met dit mooie weer dronk ik altijd desperado
ik voel het al na een wijntje hoor, ik moet er geen twee drinken... Sinds ik bevallen ben van mijn eerste ben ik echt een lichtgewicht geworden.. vroeger dronk ik wel meer...
Ik drink echt heel zelden, maar een wijntje of biertje dan begin ik me al licht in mijn hoofd te voelen. Mix drankjes kan ik wel een paar van wegdrinken. Als het lekker weer is dan neem ik vaak een alcohol vrij rose biertje.
Ik heb dat dus alleen met die goedkope 'zooi' als Canei oid. Ben na 2 glazen behoorlijk aangeschoten en heb de volgende dag een kater waar je u tegen zegt. Maar als we wijn bij de speciaalzaak halen heb ik nergens last van. Drink wel altijd om en om een glas water ofzo erbij, gewoon omdat ik dat lekkerder vindt. Bij het eten ook altijd wijn en water.