hoi dames, Na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben gehad in oktober en een eileider minder....ben ik nu weer zwanger. Gister hadden we al getest en kwam er een 2e streepje bij. Dus gistermiddag naar de winkel geweest voor een cb digital. Het schijnt dat ik nu tussen de 4-5 weken zit. Aangezien het weekend is, kan ik morgen pas de gynaecoloog bellen. Wel erg spannend allemaal. Nu ben ik heel benieuwd of er ervaringen zijn met zwanger zijn naar een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Enne voor degene die zwanger zijn, van harte. Liefs
Proficiat! Juli 2011 buitenbaarmoederlijke zwangerschap rechter eileider verwijderd. oktober 2011 zwanger. Heel spannend allemaal, met 5 weken naar gyn. geweest inwendige echo gehad en toen konden we zien dat het goed zat , alleen een vruchtzakje te zien maar dat was genoeg om gerust te zijn. bij 8 weken en 12 weken weer naar gyn. en daarna gewoon onder controle bij verloskundige.
Gefeliciteerd!! Helaas zijn er op dit forum een hoop meiden met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar veel gelukkig zwanger of net bevallen we hebben een topic bij zwanger worden clubs geloof ik.. Hier ook in juni 2012 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en je ziet het! Alweer bijna 6mnd! Deze week je eerste echo dan spannende weken voor je! Succes
Wat een leuke reacties allemaal. Ik heb 20 februari mijn eerste echo. Ik ben heel benieuwd aangezien ik toch nog ergens bang ben dat het fout zit. Maar ik moet zeggen dat het dit keer allemaal heel anders voelt. En elly1982, wat fijn dat alles goed was! Ik ga nu maar eens een banner aanmaken hihi. Liefs
Gefeliciteerd. Hier februari 2012 buitenbaarmoederlijke zwangerschap, eileider verwijderd nu zwanger via IVF.
Ik heb ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, nu een jaar geleden, maar lang niet zo erg als bij jou. Bij mij kon het worden afgebroken met een injectie en hoefde ik geen operatie. Ik ben nu ook weer zwanger, en ook erg bang dat het toch weer niet goed zal zitten. Afwachten tot de eerste echo duurt ook vreselijk lang
Gefeliciteerd!! Hier april 2009 buitenbaarmoederlijke zwangerschap en juni 2009 weer zwanger en toen is alles gewoon goed gegaan. Nooit weer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad.