Ik weet niet zo heel goed wanneer je nu echt de verloskundige moet bellen bij bloedverlies. Ik ben nu ruim 24 weken zwanger en gisteren had ik na de ontlasting een sliert roze door mijn afscheiding zitten. Hier zocht ik niet echt wat achter aangezien ik best even kracht moest zetten. Nu vandaag heb ik tot twee keer toe wat rode slierten door mijn afscheiding zitten. Niet veel en zeker niet genoeg bloed om een inlegkruisje in te doen of het in mijn slipje te zien. Ik heb verder ook geen krampen en gisteraavond voelde ik de kleine meid erg goed en ook vandaag heb ik haar gevoeld. Dus echt grote zorgen maak ik me niet, maar helemaal lekker zit het me toch ook weer niet. Het is nu ook nog eens weekend dus is dit iets om het spoednummer te bellen? Of moet je echt noemenswaardig bloedverlies hebben dat je bv in je slipje ziet? Of zal ik vanavond aankijken en als het morgen nog een paar keer gebeurt toch bellen. Of bel ik maandag pas tijdens het telefonisch spreekuur? Wat zouden jullie doen? Nogmaals er heerst geen paniek hier, maar wel wat twijfel over wanneer je nu belt of niet.
Jeetje vervelend meid! Maar omdat het niet veel bloedverlies is wat je aangeeft en enkel wat sliertjes zou ik niet bellen. Als je de kleine niet voelt, meer bloedverlies gaat hebben of gewoon bang bent dat er iets niet goed zit... Dus een rot gevoel zou ik wel bellen. Anders kan je altijd maandag even bellen en aangeven hoe of wat. Succes en hoop dat het hierbij blijft! 1 ding, als het je echt niet lekker zit bellen hoor Knuffel!
He meis. Das ff schrikken. Zou zeker even bellen en navragen. Daarvoor hebben ze een spoednummer. Liever 1 x teveel dan te weinig.
Al is het alleen maar al om even het hartje te horen zodat je gerustgesteld bent ... Hoe is het met je nu?
Aambeien zijn het niet. Het is al wel minder maar nog niet weg. Voel de kleine nu ook flink. Kijk het nog even aan maar blijft het zo bel ik en wordt het erger uiteraard direct.
Zover ik weet grace wilt een verloskundige ook altijd dat je even belt....waarom niet doen ook? Je moet geen risico's lopen als je zwanger bent Misschien zegt ze wel een de telefoon dat het geen kwaad kan.... Maar dan hoor je t wel even van haar ...
Ik zou niet direct bellen aangezien j het kindje goed voelt maar zou wel maandag even bellen om t in ieder geval door te geven en evt een extra controle. Ook als je merkt dat het meer wordt zou ik wel in t weekend bellen
Ik zou wel bellen. Kan een professional zeggen dat het niets is om je zorgen over te maken. Bellen is geen moeite, ook niet voor een verloskundige.
Bij bloedverlies zou ik altijd even bellen. Zeker omdat het je niet helemaal lekker zit. Misschien is er niks aan de hand, dan kan de verloskundige je even gerust stellen. Hier moest ik ook altijd bellen als er bloedverlies was.
Ik zou ook bellen. Zeker omdat je aangeeft dat het geen aambeien kunnen zijn. Als je zo leest denk ik daar wel Het eerste aan. Ik zou gewoon bellen.
Wat zij zegt! Een telefoontje hoeft maar even te duren en er is een verloskundige die gewoon dienst heeft dit weekend, hoor Al is het maar even voor de geruststelling...
Ik heb nog niet gebeld en er is ook niks meer te zien dus ik heb besloten om voor nu niet te bellen. Zodra ik vandaag weer bloed zie, ok al is het heel weinig bel ik wel even op. Blijft het zo bel ik maandag sowieso even om het te melden en te vragen of ik misschien wat eerder op controle kan.
Even snel... Jennifer succes vanmiddag mop. Hier zojuist toch maar de spoedlijn van de verloskundige gebeld. Ineens weer meer bloedverlies. Wel nog steeds alleen met afvegen. De verloskundige denkt dat het door de placenta komt die laag ligt maar morgenochtend ook even urine checken om blaasontsteking uit te sluiten. Zolang het niet erger wordt hoef ik me geen zorgen te maken. Komt het echt in mijn slipje en meer en krijg ik meer buikpijn of krampen moet ik weer bellen. Niet druk maken is wel makkelijker gezegd dan gedaan. ..
Ik zou gelijk bellen, toen ik bloedverlies had bij 23 weken zwangerschap bleek dat ik al ruim 2 cm. ontsluiting had. Had ook helemaal geen krampen ofzo.