De mijne loopt ook achter qua groei, zo'n 2 weken. Ik krijg over 2 weken een groei echo, maar verontrustend is het volgens mij niet. Ik vond het natuurlijk niet leuk om te horen, maar liever een ukkie die gezond is dan een ukkie waar het niet goed mee gaat
ik vind dat ze beter kunnen zwijgen als het zoiet is :s als mama maak je u toch maar zorgen! Het is iets anders als het kindje echt super hard achtersta qua groei! (een maand ofzo)
Lieve schat, ik hoop voor je dat je kindje lekker blijft zitten tot je eigen gyn er weer is. En ik. hoop dat je daarna een fijne bevalling hebt en daarna lekker van je meisje kan genieten, want je hebt in je zwangerschap nogal wat hordes moeten nemen en ik wens je gewoon veel rust toe. En een weekje kleiner is nog niet zo dramatisch, dat heeft een van die van mij ook en dat gaat heel prima!
Bedankt meid! Ik heb al heel de dag verschrikkelijke hoofdpijn :s Heb een dafalgan genomen maar ik neem liever niet te veel in... Zou dit van de zon kunnen komen? Rond 16uur uurtje buiten gezeten (house warming nicht)
Ehm, volgens mij mag je geen Dafalgan pakken als je zwanger bent. Zorg ervoor dat je genoeg drinkt, zeker als het wat warmer is!
DAFALGAN FORTE 1g mag worden ingenomen tijdens de laatste maanden van de zwangerschap. het mag hoor paar maand geleden al toen ik andere klachten had.. moet gewoon niet overdrijven heb er dan ook maar 1 genomen