Hai mede-mama's, is iemand van jullie al eens in Plopsaland Indoor in Coevorden geweest? Ben heel benieuwd of het wat is voor een dreumes van anderhalf en hoe lang je je er kunt vermaken. Het lijkt mij erg leuk en mannetje is dol op die studio 100 figuren. Maar het is voor ons best een eind rijden en ik twijfel een beetje of hij er niet nog te jong voor is... Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Wij zijn met Nienke toen ze 1,5 was naar Plopsa indoor en belgië geweest en dat vond ze echt superleuk. In de draaimolen en alle kleine kinder attractie samen met papa of mama. En vooral Bumba een handje geven Volgens mij wat ik gezien hebt, is het in Coevorden ongeveer hetzelfde, dus als je een beetje onderzoekende peuter hebt zou ik zeggen: 'doen'!
Wij zijn 2 weken geleden geweest met ons zoontje van 13 maanden. Wij vonden hem eigenlijk iets te jong, omdat hij maar in een paar dingen mocht alleen onder begeleiding. Vanaf 85 cm mogen ze weer in wat meer dingen. We hebben ons wel vermaakt hoor, maar als hij iets ouder was geweest is het nog iets leuker, maar dat is bijna met alles zo
wij zijn er geweest met ons zoontje van 3,5 jaar. het was voor ons ver rijden maar ik ga er niet meer heen, vond het erg tegenvallen. hij kon in niet zo veel dingen. (nou durfde hij ook niet zo veel). het eten daar is ook heel erg duur. ik had het veel groter verwacht.
Onze dochter is 2,5 en we zijn net vorige week geweest. ze heeft echt de dag van haar leven gehad. Ik vind het juist gericht op kinderen om en nabij deze leeftijd. Kan me wel voorstellen dat het voor een kindje van 3,5 al minder leuk is. Mijn dochter is precies 85 cm zodat ze samen met ons of alleen gewoon bijna over in mocht. Verder vond ik het qua grootte precies groot genoeg. Ik denk dat we er zo`n 3,5 uur zijn geweest (je moet wel een beetje van herhaling houden ) want toen we voor de laatste keer in de draaimolen gingen lag ze te slapen op mijn arm.
Wat ik begreep is het pas leuk als je kind minimaal 85cm is, anders mogen en kunnen ze bijna niks. Verder vind ik het een hele dure grap voor 3 uurtjes vertier
alles is duur ga je naar ander pretpark of dierentuin alles is duur je betaald overal wel boven de 18 euro je komt er niet onderuit dan moet men maat thuis blijven en ja dat ze niet overal in mogen was te verwachten op de site staat ook boven de 85 cm of er onder
Ja maar als ik in de dierentuin 18 euro of de efteling 28 euro betaal kan ik me iig de hele dag vermaken en niet maar 3 uur zoals in plopsaland
sorry, maar je gaat er toch ook heen voor je kind. Met 6 uurtjes rondlopen in een pretpark doe ik mijn dochter geen plezier. Zij was er met zo`n 3 uur wel klaar mee en toen zijn we naar huis gegaan.
Tja dat verschilt dan per kind want mijn dochter doe ik wel een groot plezier met een hele dag dierentuin of pretpark.
Dank jullie voor de reacties! We hebben kortingskaarten, dus scheelt wel wat op toegangsprijs en mannetje mag gratis naar binnen. We gaan nog een weekendje weg in september plannen, als we daar dan een beetje in de buurt zitten denk ik dat we het gewoon gaan doen! Ben er nog niet uit of we er dat hele eind voor gaan rijden...
ja dat verschilt idd per kind mijn zoon zou zich ook zo 3 uur slapen dan ff 1 uurtje slapen dan blijven we ook gewoon rond ff zitten drinken en dan is die weer wakker en dan wilt die weer veder spelen prima als je na belgie gaat dan ga je echt voor je kind hoor naar zoiets dierentuin kan je zelf leuk vinden maar die parken zijn echt voor kinderen.