Offtopic Moet ook wel lachen. Hihih. speciaal jongens gedrag. Dacht het niet. Hier met zoonlief menig maal met de handen in het haar gezeten als meneer z.n bui kreeg. Je kon op je kop staan maar hij deed het toch niet. Ontopic En eerlijk is eerlijk dat heeft hij nu nog soms gewoon al een stukje karakter eigenschap zeg ik altijd maar. En meis snap helemaal wat je bedoeld. En advies nee die heb ik niet echt ja dat het ooit minder woord.
Zie aan je banner dat je kindje nog maar 5 maanden is. Wat de volgende zegt klopt gewoon soms kan je beter uit leggen na een driftbui tijdens een driftui kan je op je kop gaan staan bij wijzen van spreken.
Toen we naar de kinderarts gingen kreeg mijn dochter juist een giga driftaanval toen we weer naar huis gingen. Ze vond het ziekenhuis veel te leuk en wilde zo graag blijven. Ik ben niet zo van die driftbuien gecharmeerd, maar ik vind het wel fijn dat ze wel goed onderzocht kan worden omdat ze dat geen probleem vindt.
wat bij mij ook heel erg helpt: mijn moeder. die weet me namelijk haarfijn te vertellen dat ik vroeger óók van die enorme driftbuien had (incl. de breath holding spells). Ties heeft het overduidelijk van mij, mijn man was heel rustig. daardoor ben ik op de een of andere manier ook weer trots: Ties lijkt op mij!!! daardoor kan ik die buien vrij makkelijk aan.
haha precies.. hier een dochter die net 2 is en ging ook helemaal uit haar dak bij het winkelcentrum en dan is het echt geen contact meer mee te krijgen, zie dat het komende jaar eigenlijk ook nog niet opeens veranderen. Wanneer die kleintjes een driftbui hebben dan hebben ze die en helpt niet eens een koekje of iets om ze weer rustig te krijgen.
Nee inderdaad ben benieuwd haha maar sommige moeders die hier reactie geven is hun kind ook nog geen 2 toch?
Idd de mijne is nog geen twee. Maar de oudste is al bijna tien. En moet eerlijk zeggen zijn peuterpubertijd ben nog niet vergeten laten we het daar op houden
hier ook een dochtertje met enorme driftbuien.. ze is nu 2,5 en het word nu wel minder omdat ze veel meer begrijpt en je veel meer kan uitleggen.. en indd ook hier eentje die het van dr moeder heeft.. negeren helpt hier altijd het beste al kan dat soms heeel moeilijk zijn onze dochter sloeg er soms zo in door dat ze zichzelf pijn ging doen en dan lukt negeren niet meer.. heb vaak met me handen in het haar gestaan, mocht dr niet aanraken dan niks... maar het komt goed hoe groter ze worden hoe meer ze begrijpen
hahahaha een kind middenin een driftbui is niet voor rede vatbaar hoor. die moet eerst afkoelen voordat je er een zinnig woord mee kunt wisselen als ze daar de leeftijd voor krijgen. en dat gaat meestal het beste in een andere ruimte zonder andere mensen.
een beetje arts kan met zulke buien omgaan. dus de volgende keer moet meneer de orthopeet maar wat tactvoller zijn.
ligt ook een beetje aan het soort kind hoor. dus niet bij voorbaat in paniek schieten meid. ik ben er niet meer zo bang voor. ik heb 2 autisten in me eentje opgevoed en die hebben pas driftbuien. het moet nogal erg gaan wil onze jongste hun gaan overtreffen.
Hier ook een meisje met af en toe enorme driftbuien... Ze is nog net geen anderhalf maar oei, wat een pittig karakter. Ik vind 't soms knap lastig om er mee om te gaan, en al helemaal als er andere mensen bij zijn. Op bijdehante reacties van anderen zit ik dan al helemáál niet te wachten! :x Wel fijn om te lezen dat mijn driftkikker dus niet de enige is met zulke buien en het dus écht 'gewoon' bij de leeftijd hoort.