Lieve allemaal... Ik kan nu wel echt janken van verdriet.. En eigenlijk heb ik dat daarnet al gedaan.. Het is foute boel Volgende week staat de afspraak bij de gyn al gepland, dus daar gaan we heen om te kijken wat we gaan doen. Hopelijk is onze laatste cryo een toppertje... Xx
Dat meen je niet! Heel veel sterkte, die laatste cryo moet hem worden! Ik ga heel hard voor jullie duimen.. Spijt me echt voor jullie..
Ach wat verdrietig Ik ken het helaas maar al te goed. 4 keer een terugplaatsing, 4x blijdschap en 4x een mk. Tot nu dan de 5e. Ik hoop zo dat het voor jullie bij deze ene blijft, want 1 is al meer dan verdrietig genoeg. En ik duim dat de volgende cryo een plakker zal zijn!
Ah nee muzieknootje. Het was jullie zo gegund! Janken mag zeker nu! Heel veel sterkte en succes met jullie cryo
Vind het zo erg voor je. Had het jullie zo gegund en nog. Ik hoop zo dat de laatste cryo blijft plakken !!! Dikke knuffel!!! ❤ Is niet genoeg nu, maar toch dat we aan jullie denken..
och meis wilde ik je net heel hard feliciteren lees ik nu de laatste update en heel gek stiekem hoop ik dat je nog verrast wordt met een prachtige echo of weet je heel zeker dat het echt over is, wens je heel veel sterkte het is jullie zo ontzettend gegund
Dank jullie wel lieve meiden! 😘 ik denk dat ik het een plekje moet geven.. Wat een rollercoaster is dit! Heb nu even behoefte aan rust.. Ben benieuwd woensdag nog wat de gyn te zeggen heeft en dan even een paar weken niks. Over een tijdje gaan we er weer voor 😊