Wie kan mij helpen? Morgen zou ik ongesteld moeten worden. Heb al 2 weken overal last van maar zoals we allemaal weten kan je lichaam je heel erg ib de war brengen. Toch was ik weer heel nieuwsgierig! Alleen had ik dus geen zwangerschapstest in huis alleen ovulatietesten. Naar een beetje te hebben gelezen, zou het mogelijk kunnen zijn dat een ovulatietest hcg kan meten. Nu heb ik er gisteravond 1 gedaan en net weer.. die van gister avond was zo als die van vanmorgen. Alleen toen ik vanmorgen wakker werd was het streepje van gisteravond veel duidelijker.. wat denken jullie? Zou het kunnen dat ik zwanger ben? De bovenste foto is van gister de andere net
Als hij uberhaupt reageert op hcg hormoon dan krijg je een knaltest en niet een licht streepje zoals jij nu hebt. Als het goed is ben je dat antwoord ook vast tegengekomen tijdens je zoektocht
Sommige dames reageren idd op een ovulatietest met een zwangerschap ( zoals ik) mar dan moet ie echt knallen. Tijdens je gehele cyclus produceer je het lh hormoon. Gewoon dus een zwangerschapstet doen
Ik had op de dag van mn positieve kv2v5 nog maar een licht streepje op de ovu test, maar die heb ik bijna altijd wel. Pas een week overtijd knalde (ook) mn ovu test. Heb je nig geen zw.test gedaan?