Oke ja ben toch veel te benieuwd hoor. Maar dus onderhand al 4 jaar bezig voor kleine nummer 3 en ja ik heb wel vaker dat ik denk zwanger te zijn en natuurlijk al veel te vaak te vroeg getest. Nu komt die dan. Ik heb mijn NOD over 3 dagen. Maar ik heb ook al 3 dagen soms zeurende pijn bij en boven mijn liezen. Ook rechts terwijl daar helemaal niets meer zit. Ik heb ook wat pijnlijke borsten en slaap opeens super goed snachts sinds een week eigenlijk echt heeeel diep dat heb ik nooit. Maar sinds gister nacht moet ik er ook opeens uit om te plassen. Zonder veel te hebben gedronken. Ik weet dat iedereen het vraagt hoor maar moest het denk ik gewoon even van mij afschrijven en misschien toch wat extra hoop doorgestuurd krijgen haha.
Dat is toch persoonlijk de een vindt de witte testen erger dan wachten, de ander andersom.. Soms vond ik t fijn om te testen zodat ik wist dat kwaaltjes niet van een zwangerschap kwamen, maar ik raakte niet echt overstuur van een witte test. Soms lees ik hier dat vrouwen echt helemaal de balen hebben van een witte test, zelfs als het vroeg is en nog alle kanten op kan. Als je al zo lang bezig bent, ben je nog niet naar de dokter geweest dan?
Ja ik ben zeker al wel naar de dokter geweest inderdaad. Maar na de BBZ waar de helft weg gehaald is is onze kans ook verkleint. Dus en nu vorig jaar een miskraam. Toen van de arts daarna wel met pillen gewerkt maar daar werd ik niet echt vrolijk van. We hebben al 2 kinderen dus de artsen hier in Turkije willen ook niet zomaar iets anders doen. Ik ben nog jong genoeg om het zelf te kunnen proberen. En van die Hormonen werd ik dus echt een vreselijk mens. (sommige kunnen dat) Ik kan dat dus niet volhouden dus eigenlijk hadden we zo iets we zien wel hoe het loopt en wat er gebeurt.