hallo, Vrijdag was mijn hcg 2.259 en vandaag (3dagen later) 3.498. Wat denken jullie? Te weinig gestegen?
Geen expert maar als je uit gaat van een verdubbeling om de dag (of houdt eens twee dagen aan), zou je nu toch al wel iets hoger moeten zitten, denk ik? Hopelijk heb je snel duidelijkheid!
Tsja... volgens mij is de "regel" iedere 48u verdubbelen...dat haal je niet. Anderszijds is t leven en t lichaam wonderbaarlijke en weet je t nooit zeker. Wanneer weer een echo?
wel, het hevig bloeden is na een paar uur gestopt en had dan héél licht bloedverlies. Deze morgen een echo gehad en er was een vruchtzakje te zien met een mooie eierdooier. Er was een piepklein vruchtje te zien, maar nog geen hartactiviteit waarneembaar; ik ben nog maar 5w3d zwanger. Volgende week donderdag een nieuwe echo en daar zouden we hopelijk een mooi kloppend hartje moeten zien! Ik ben enorm geschrokken, want ik ging er gewoon van uit dat dit volledig mis zou gaan. Telkens als ik bloed had, was dit een MK.
Heel veel sterkte - lijkt me enorm schrikken. Hopelijk bij de volgende echo een mooi kloppend hartje!
Oh wat een spanning zeg! Succes met deze week afwachten en hopelijk volgende week een prachtige echo!
Zo zie je maar....leven is wonderlijk! Hoop dat dit iniminiwonder zich goed vastklampt en snel groter gaat groeien!! Sterkte met weer een spannende week!!