Goedemiddag, ik twijfel of ik zwanger ben of een 3de miskraam krijg. op 13 Mei moest ik ongi worden maar precies een week voor tijd, 6 mei, begon ik te bloeden wat ik raar vond aangezien mijn cyclus altijd 28 dagen is. in die week heb ik getest, zeker te vroeg maar het was negatief. Heb bloed gezien (was anders dan ongi bloed) vanaf 6 Mei tot 17 Mei. eerst was het helder rood en laatste dagen was het heeeeeel weinig. Ik noem het veeg bloed omdat ik het pas zag als ik moest afveggen (sorry voor de details). 19 Mei heb k weer een test gedaan. had zo eentje van de kruidvat gebruikt en die was positief vond het raar dus heb ik de volgende dag eentje gebruikt die precies aangeeft hoelang je zwanger bent en tot mijn verbazing gaf het zwanger 3+ Ik weet dus nu niet wat ik precies moet doen.ik bloed al sinds 17 mei niet meer en test van positief. wat moet ik doen, afwachten tot volgende maand??? En als ik zwanger zou zijn,hoelang zou ik dan zwanger zijn aangezien 18 April de eerste dag van mijn laatste ongi was (paar dagen die ik een beetje heb gebloed niet meetellend)? heb al 2 miskraam gekregen dat ik weer bang ben voor een teleurstelling... wat zou iknu moeten doen? __________________ April 2010: 1ste miskraam 24-12-2010: 2de miskraam onderzoeken:niks gevonden 19/05: positief 20/05:zwanger 3+
Hoihoi, Je bent zwanger maar inderdaad hoelang! Ik zou toch 17 april als eerste dag van je laatste menstruatie aanhouden. Het vroegtijdige bloedverlies in de week van 6 mei was heel anders dan je menstruatie normaal is. Daarom denk ik dat het een innestelingsbloeding is.De test die je gedaan hebt was net te vroef om daar een zwangerschap uit te halen... Joh spannend! Overleg even met je verloskundige of gyn wanneer je voor een eerste echo terecht kan! Imke
Hi Imke, bednakt voor je reactie. Heb vanmorgen vroeg al gebeld en mag op 30/05 pas langs gaan voor een echo. Dit zal de langste week van me leven zijn. Madre