droom werkelijkheid?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Minimi12, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Hallo dames,

Natuurlijk dromen we allemaal wel eens hoe het zal zijn om zwanger te zijn enz.

Maar gisteren nacht. Had ik zomaar een droom zonder dat ik er bewust voor koos.
    Ik zei in mijn droom tegen mijn vriend. ik ben zwanger ik voel het, ik voel me al twee weken raar.
    Toen ik wakker werd, voelde me buik ook raar. Is waarschijnlijk omdat de droom er net over ging.

Maar een vriendin van mij zei, misschien ben je het dan toch en dat je lichaam het aangeeft.
    Want zij had ook een droom toen ze zwanger Was dat het een jongentje werd dat ze ballen en een piemeltje zag op de echo. En een week later had ze een echo en ja hoor, precies wat ze had gedroomd.

Wat denken jullie? Kan het echt werkelijkheid zijn.

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kun je op 1 manier achter komen en dat is te testen! (Wel wanneer dit kan uiteraard)

Succes

3. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Kimiikim dankje en dat klopt.
    Maar zoals je ziet je ziet is mijn cyclus oplopend dus wanneer ik precies kan testen weet ik niet. Dus ik ga maar van mijn langste af. En dat zou betekenen dat ik pas 20 december ongeveer kan testen

4. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    Verwarrend he zulke dromen? Ik hoop voor je dat deze voor jou voorspellend was ;) Zou best leuk zijn zo'n positief testje vlak voor kerst...

5. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Dankje zwangie ik hoop het ook

6. Jaenne

Jaenne Actief lid

14 nov 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel realistisch en veel dromen schijnt veel voor te komen aan het begin.. Ik heb altijd slechte nachten gemaakt de eerste weken daardoor.
    Wie weet! Succes:)

7. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Dankje jaenne.
    Ik droom altijd al veel en raar, maar over zwanger zijn niet.. Schoonzusje zei ook misschien omdat je het te graag wil.. Maar ik ben al minder mee bezig dan in hrt begin en toen niks..
    Vandaag ook ik Was op een feestje en opeens mijn linkerborst erg prikkelig voelde hem erg en rechter uit eindelijk ook.. Later wss het over en werd ik misselijk dacht dat moest overgeven. Was ook weer weg.. Maar in de trein terug nou ik voelde me zo beroerd. Haha nu ook.pp bankje maar me buik voelt heel raar aan anders. En misselijkheid

8. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ik heb nu ook constant gekke dromen hahaha. Dus wie weet! Ik zal voor je duimen! ;)

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Heb het al heel vaak gehad, dromen over positieve tests, echo's, geboorte, borstvoeding geven en het betekende voor mij niets. Ik hoop dat het voor jou beter uitpakt.

10. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Helaas vanacht na de seks beetje bloed. En vandaag om de 4 uur kleine tampon in. elke keer maar een halve tampon vol maarja.

11. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Dat is dan erg jammer. Maar ik hoop wel voor je dat je droom snel voor je uitkomt! Onbewust ben je ws toch veel met zwanger worden bezig, dat verwerk je 's nacht, dus miss daarom die mooie droom

12. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Hoop het voor je
    Maar k heb zo'n droom inmiddels al wel 5 x gehad.. zo mega realistisch.. maar is hier nog nooit werkelijkheid geweest

duimen draaien voor je

Deel Deze Pagina