Beste mensen, Ben nu 33,5 week ver, moet nog 2 weken voor mijn verlof. Kan alleen zo verschrikkelijk slecht slapen. Ga meestal zo rond een uur of 10 naar bed en wordt dan om half 4, 4 uur wakker om naar de wc te gaan, of omdat ik niet lekker lig. Dit al enkele weken en het wordt steeds erger. Kan dan niet meer slapen tot een uur of 6, maar dan moet ik er meestal ook uit. In het weekend slaap ik dan wel wat bij. Maar ik ben overdag en 's avonds vaak erg moe. Begin er een beetje doorheen te zitten qua energie en merk ook dat ik emotioneler raak, denk hierdoor. Heb dit ook met de verloskundige besproken en die zegt dat het erbij hoort... Iemand nog tips? Alvast bedankt.
is het misschien een idee om eerder met verlof te gaan ? Jij bepaald tenslotte hoe of wat ? Succes in iedergeval
Tja...heel erg herkenbaar! Ik slaap al een tijdje geen nacht meer door..moet nog twee weken werken en heb hier een peuter van 2 rondrennen... Ik ben ook een beetje op aan het raken en krijg steeds mind zin in mijn werk..gelukkig heb ik wel ouderschapsverlof en op die dagen, net zoals in het weekend, probeer ik 's middags als mijn dochter slaapt ook effe te gaan liggen.. Neem je rust dus wanneer je kunt! Luister naar je lijf en geef eraan toe! Groetjes!
waarom ga je niet met 34 weken met verlof? als je het niet meer trekt zo zou ik zeker die 6 weken voor die tijd pakken. Dat lijkt me het beste voor je lichaam. Overigens heb ik het zelfde (tussen 4 en 6 vaak wakker) maar ben nu een week met verlof en dat is heerlijk, smorgens kun je wat langer blijven ligggen, smiddags of wanneer dan ook je rust pakken. heerlijk
Ik zou idd ook met 34 weken met verlof gaan. Dan kun je ´s ochtends net ff iets langer blijven liggen en ook ´s middags weer even plat. Het hoort er idd bij, schijnt al beetje voorbereiding te zijn op maar ik kan me voorstellen dat het je opbreekt. Hier ook al weken om de 2 uur wakker omdat ik naar toilet moet. En ´s morgens sta ik graag tegen 8 / 8.30 uur op omdat ik niet meer weet hoe ik liggen moet en om 11 uur ben ik al weer moe. Geef aan de moeheid toe en pak 2 weken eerder verlof. Dat is mijn advies.
Meiden, dank jullie wel voor jullie advies! Ik heb nu ook e.e.a. besproken met mijn werkgever, baas en collega's, die zeggen: goed op je grenzen letten. Erg fijne reactie van hun. Ik kan het nu wat rustiger aan doen en merk dat dat al wel wat scheelt. Ga nu bekijken hoe het gaat. Als ik dit niet trek vraag ik of het verlof eerder in kan gaan (lijkt mij ook niet dat dat problemen moet gaan leveren).