Nu 1dag overtijd en sinds gisteren ineens hele pijnlijke aambeien. Heb er bijna niet van geslapen. Hen nu curanol zalf en pilletjes al in gebruik, maar zijn er nog andere tips? Ik moet namelijk nog bevallen en ben bang dat ik dan nog meer aambeien heb straks .... HELP!
Otrivin druppels werkt super ! wil je niet ontmoedigen maar hou er vast rekening mee dat ze door het persen straks terug komen dus haal genoeg voorraad. O en hou het goed droog daar niet met baby doekjes gaan vegen omdat dat zachter voelt , dat gaat alleen maar broeien. veel succes met de bevalling
Bij mij hielp hamamelis zalf tegen de pijn. Na 2 dagen hadk geen pijn meer. Ik heb er ook vreselijk last van gehad. Heb erecht om gehuild. Zelfs snachts huilend de HAP gebeld. Oja en maandverband in je vriezer leggen, nam bij mij geen pijn weg maar de aambei werd wel klein hierdoor.
Na wat speurwerk op internet ga ik zo even wat water koken met een flinke scheut zout erin .... dan in de koelkast laten afkoelen en een watje erin deppen. Dat op de pijnlijke plek en dan maar hopen dat het werkt! Jullie horen het van me!
Volgens mij zout is niet goed als ik realistisch denk- stel he heb een wond en he legt zout erop- gaat allen pijn doen irriteren en meer open wobdjes maken want zout lost het beetje op. Probeer zachte wc papier gebruiken en naare doekjes maar dep het na natte doekje even droog. Ook eer vezelrijke voedsel en pruimen! Geen scherpe gebakken eten geen knooflook etc. Ik heb zelf niet echt last van maar aleen soms als ik harder moet persen bij wc bijvoorbeeld...