Zenuwachtig voor pretecho!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani11, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hoi hoi,

Wij hebben vanavond een pretecho en weten dan hopelijk ook of we een jongen of meisje krijgen. Over 2 weken hebben we ook de 20 weken echo maar we konden niet wachten hahaha. Vind het zooo spannendddd :D

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

oowwleuk hoor!!! het zal vast een hele mooie echo worden en ik denk wel dat je dan makkelijk kan zien wat het geslacht is.

dat mis ik wel...die pretechootjes maken.
    heel veel plezier alvast!!!

3. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hee,

kan het me helemaal voorstellen! Ik was zelf 16 weken zwanger toen we voor een pretecho gingen! We konden echt niet meer langer wachten! En het moment dat de echoscopiste zegt, het is een jongen of een meisje, zoooo echt onbetaalbaar!

Wij krijgen dus een jongen!

Veel plezier vandaag!!!

Groetjes!

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Desert, zagen ze dat bij jou al met 16 weken!!
    Wauw! Dan kan ik toch nog voor mijn vakantie gaan hahahah!!

Logisch dat je zenuwachtig bent het is ook heel spannend!
    Je hebt vast je "hele leven" gedroomd van kindjes en of je een jongetje of meisje zult krijgen en vanavond weet je het gewoon!
    Das toch kei prachtig!!

Veel plezier!

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

bij mij zagen ze het ook met 16 weken...heel duidelijk een piemeltje. en meneer liet het ook maar al te graag zien die lag steeds met zn beetjes wijd

6. mamaI

mamaI Lid

10 mrt 2009
    53
    0
    0
    Wij gaan vanavond ook voor een pretecho (ben nu 25 weken), maar we willen dus niet weten wat het wordt... we willen gewoon een mooi beeld van ons kleintje! Ik hoop dat ze om het geslacht heen kunnen kijken, we willen graag dat het een verrassing blijft!

Maar, ik ben ook best nerveus hoor... toch altijd weer een spannend moment om je baby te zien!

7. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hoi meiden,

Wij hebben 03 juli de 20 weken echo en dan horen wij ook wat het is, ik kan ook niet wachten!!

XX Vera

8. Dani11

Dani11 Niet meer actief

oeee heel veel plezier MAMAI!! Dat vind ik ook heel erg spannend ja de kleine voor de 2e keer (voor ons dan) te zien, dan is het weer wat tastbaarder vind ik zelf.

9. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    wij zagen het hier ook al met 16 weken dat het een meisje is
    dus denk dat ze het bij jou ook wel kunnen zien :D

10. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

3 mrt 2009
    211
    0
    0
    Spannend hoor, over een week mag ik, niet voor een pret echo maar voor de 20 weken echo.

Wij willen die dag dan ook weten wat het is, en dat is inderdaad een onbetaalbaar moment (ik heb al een zoon)

Veel plezier!!

11. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij hebben meerdere echos gehad een met 16 wk: konden we niks zien want kleintje lag verkeerd.
    met 20 wk. weer niks te zien ons monstertje lag nog steeds verkeerd.
    dus nog een laten maken met 23 wk en toen konden we eindelijk zien dat het een jochie word pff.
    echt lang op moeten wachten dus en elke keer weer zenuwachtig of ze het kunnen zien. en moet zeggen dat ik bij de derde keer zoeits had van nou word vast weer niks maar gelukkig kon het toen dus wel .

12. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Spannend he!!

Wij mogen over anderhalve week nog eens voor een pretecho en kan ook niet meer wachten. Elke keer is hij weer zó gegroeid!

13. mamaI

mamaI Lid

10 mrt 2009
    53
    0
    0
    Wij krijgen elke controle een echo (ben onder behandeling in het ziekenhuis), maar zo'n 3d echo is echt heel bijzonder. Wat een mooi moment om je kleintje zo te zien! We konden al goed zien wat de kleine van papa en van mama heeft :))

Oh, en ze heeft het geslacht wel gezien, maar er netjes overheen gepraat. Wij weten dus nog niks en ook op de film is niets te zien! We moeten dus nog even geduld hebben. Tot die tijd genieten we van de prachtige foto's en dromen we over wat komen gaat!

14. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    Hier een enorme echo-junk :) Heb er nu een flinke berg, van vk, pretecho en ziekenhuis. Doordat er een paar medische tussen zaten was het niet elke keer helemaal ontspannend om er naar te kijken, maar achteraf ben ik zooo blij met alle kiekjes. We hebben tot de een na laatste echo volgehouden dat we het geslacht niet wilden weten, maar zijn uiteindelijk toch gezwicht (echt niet te doen om elke keer "nee" te zeggen...).
    Zit al weer af te tellen tot de volgende echo. :D

15. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    En Dani??
    Hoe was het!?

Deel Deze Pagina