Wil ik eten gaan maken (Boboti) krijg ik het potje bonen niet open.. iemand tips zodat ik verder kan ga Waar zijn die mannen als je ze nodig hebt
Heb met scherp mes deksel eruit gesneden... Koop ook eens biologische bonen Bedankt in ieder geval Mag slotje op, ik kan eten
Even een minder gevaarlijke tip om een potje te openen. Doe de achterkant van een vork of lepel onder de rand van het deksel, en wip deze op zodat de lucht erbij komt. Dan kun je het deksel makkelijk opendraaien. Hiervoor zijn ook speciale dingetjes te koop voor ca 3,50 bij bv Marskramer.
Ik tik altijd met een stevige mes (handvat) tegen het deksel en dan gaat ie zo open! Voor de volgende keer hihi
haha ik had net hetzelfde met rode kool, kreeg de pot ook niet open Omgedraaid en op geslagen, wilde nog niet... met zo'n speciaal ding ook geprobeerd, die schoot er steeds vanaf. Had bijnade pot tegen de muur aangegooid 8) Toen met een lepel onder de zijkant van t deksel gegaan tot ie plopte, kon ik m er zo afdraaien... toch nog rode kool gegeten Haha zie net dat jopie dezelfde tip gaf