Pff gelukkig Natasja Envan de mei-juni-juli-mama's snapt ook niemand m... scheelt dat ik niet de enige ben
makkelijk? ik snap er geen drol van..ik zie echt niet wat er hier nou niet zou kunnen... dode man check...vierkant stuk land check...vierkant huis check ( of is het de bedoeling dat een huis meer kanten heeft?) vierkante slaapkamer check.... vierkant kleed uhhh heeft 2 kanten, maar wel een vierkant model dus check... vierkante dekens check... dus wat er niet klopt? uhmm geen idee, wanneer is het nou eindelijk morgenvroeg!
Sorry meid...dat was niet zo lief van mij. Echt hoor...normaal begrijp ik er ook geen .... van Morgenochtend lig je in een deuk...beloof het je! Elmo
dus er kloppen 2 dingen niet he in het verhaal he hahaha ja het een oude grap.. het word in verschillende versies verteld.. hij blijft leuk
hahaha, heerlijk. Dat ken ik helemaal, die reactie van Lilith. Dat je zo 'gebeten' bent om tot de oplossing te komen en haast gefrustreerd omdat je denkt al alles te hebben beredeneerd en niet snapt waarom je het nog steeds niet hebt gevonden. Ongeduld steekt dan de kop op. Kan ik zelf altijd slecht tegen. Gelukkig ken ik deze al, pffff dat scheelt
Speciaal voor degene die niet tot morgen kunnen wachten, suusje, patricia, taatje, ingiemoppie, sweetangel en lilith. #-o #-o :-k Nou die dode man ligt dus in en op alles wat vierkant is. Maar dat is nou juist om jullie af te leiden. Het enige wat niet klopt is zijn HART! \/ \/ \/ \/ Whahahaha, lag me ziek om jullie reacties. Hihiihihihi