vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door veghelsemeid, 13 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    hoi dames

weten jullie of je anoniem melding bij dierenbescherming kan doen??

ik heb me chihuahua pup bij mensen vandaan uit zoetermeer

nu moet ik zeggen dat mijn chi gelukkig gezond is

maar ze heeft 14of meer chi's lopen daar

komen niet buiten(alleen in de tuin)

in de tuin liggen allemaal uitwerpselen van de honden

en ze zitten in zelf gemaakte veel te kleine hokjes

en eerlijk gezegd vertrouw k die mensen niet echt

beweren dat ze staan ingeschreven bij kvk

wat dus niet klopt,heb het nagecheckt

dus nu wil ik heel graag melding maken,maar wil wel anoniem blijven

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Volgens mij kan dat wel. Maar de dierenbescherming komt vaak pas in actie bij 3 of meer meldingen. En dan gaan ze aan de deur.. Dus vind het zelf niet echt aanhalen..

3. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    ik weet dat de buurt ook klaagt i.v.m geluidsoverlast van die hondjes

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Moet je dan niet gewoon de dierenpolitie bellen?

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    of het anoniem kan weet ik niet. ik heb ooit ook melding gedaan van mijn toenmalige onderburen dat ik gezien heb dat ze hun pup een schop hadden verkocht omdat ie niet snel genoeg naar binnen liep. was toen niet anoniem, maar ze mógen niet zeggen aan die mensen van wie de melding komt. zij zullen er dus nooit achterkomen. ik kon toen meeluisteren met t gesprek toen dierenbescherming bij ze aan de deur was(stond op mijn balkon erboven) en die kerel vond het maar onzin en wilde weten wie het was want dan zou hij die gene(mij dus) wel ff koppie kleiner slaan. toen zeiden ze tegen hem dat zij niet mogen vermelden van wie de klacht kwam

dus gewoon doen! ze mogen die info toch niet geven aan ze

6. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

144 bellen, nummer is nogsteeds actueel!
    Ik weet niet of nog anoniem kan blijven, ik weet dat ze liever wel gegevens hebben omdat ze dan sterker staan mocht het tot een proces komen.

Zij werken samen met de LID (Landelijke dierenbescherming) waardoor ze dus meer kunnen beginnen.

Vergeet niet dat doordat onder andere jij daar een hondje hebt gekocht deze mensen gewoon doorgaan. Het levert immers (veel) geld op.

7. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Ik heb wel eens een melding gedaan bij de dierenpolitie tegen een familielid. Mijn gegevens moest ik geven, maar die werden niet door gespeeld naar hem. Dus ik zou gewoon de dierenpolitie bellen. De dierenbescherming heeft hierin niks gedaan, na meerde meldingen en de dierenpolitie direct.

8. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Je kan gewoon een melding maken,
    Mijn oude buren hebben ooit eens een melding gemaakt over ons, Puur om te pesten,
    dierenbescherming kwam dus na 1 melding al aan de deur, en zagen gelukkig gelijk dat het ongegrond was, ze zijden toen nog we moeten gewoon elke melding serieus nemen, en dat snap ik ook.

Wat ik niet snap, sorry TS, dat als het daar echt zo slecht is je daar een hond koopt, zo hou je het nl in stand, hoe zielig ook, zolang mensen daar hondjes blijven kopen, blijven de omstandigheden slecht,

de melding kan gewoon annoniem trouwens. athans de dierenbescherming mag niet vertellen wie de melding gedaan heeft,

Deel Deze Pagina